2023年6月21日星期三

Fame Deli @ 紅磡 ( 21-JUN-2023 )

洋蔥湯 - 我基本上飲任何湯都 OK   因為咩都試下嘛   但里奧大人就麻麻哋呢個湯    不過我都估到   哈哈


熱辣辣嘅牛角包


香煎美國自然豬梅肉扒 ($98) - 仍然好味道呀   今次配意粉   雖然意粉彈牙好食   但真係食到好飽 


今次無上次咁厚身


香煎美國自然豬肉眼扒 ($78) - 肉質都 Soft 喎   最緊要無羶味   但如果可以配薯條或者薯角就更加好啦


其實有 2 塊肉眼扒


雪糕 OK 啦   但我實在太飽   所以比里奧大人食埋去呀



 ( 21-JUN-2023  WED )

尋晚去咗 2 次廁所   無啦啦右腳痛同小腹痛   感恩都叫做瞓得唔錯   不過起身嘅時候   隻腳仍然痛囉 ~

早餐食甜餐包 & 麥包   好似好耐無食呢啲包咁   但都鍾意食嘅   同埋唔食佢   都唔知食乜包好   哈哈 ~


菇場唔忙   仍然 3D   所以好靜啦   個個篤手機嘛 ~

Lunch Time 去睇醫生   本來今晚睇   但醫生放下午   咁就拿拿聲去睇囉   因為聽日假期唔開 ~

遲咗幾分鐘番菇場   真係要即刻食嘢呀 ~



唔忙就 Load 相同傾偈啦   話哂都靜靜哋坐喺位啦   哈哈 ~

放工即走   今晚里奧大人話同我食豬豬   因為我上次話鍾意食   真係算有我心啦   幾驚又話食台灣嘢呀 ~

食完都番屋企喇   開機洗衫就沖涼休息   呢個星期都唔會做運動㗎喇 ~

里奧大人做完運動   等佢沖埋涼再整一陣嘢   就一齊睇 "社內相親" ~

我鍾意食荔枝   但里奧大人燥熱   所以我好少買嚟食   今日里奧大人同事請食荔枝   我勁開心啦   哈哈


今晚 10 點半都瞓喇   唔知係咪食咗消炎藥   個人比較攰呢 ~

沒有留言:

發佈留言