2023年6月15日星期四

L.D.K. by Ufufu Café @ 九龍灣 ( 15-JUN-2023 )

吉列豬扒鍋燒烏冬配半熟玉子 ($118) - 我鍾意食壽喜燒湯底   同埋烏冬都煙韌   但豬扒唔得啦   不過最搞笑係手機點餐   搵極都無   原來呢個限定係人手落單   但店員話用手機落單   無諗個呢個唔得囉   之後幾枱客人都同我情況一樣   但其實係咪店員應該講埋如果呢張 Menu 係用人手落單   咁就唔駛客人搞咁耐啦




肉汁燴牛肉蛋包飯 ($138) - 咖哩汁 OK   但牛肉真係唔得


炒飯味道都 OK


( 15-JUN-2023  THU )

尋晚去完廁所   都唔係咁快瞓得番   之後瞓到半夜覺得凍   但無耐又熱到成身汗   感恩起身都精神咋 ~

早餐食牛油排包   仍然係我夾芝士   里奧大人就醬占 ~


菇場忙下停下   其實咁真係唔錯   起碼有啲嘢做呢 ~

Lunch Time 落勁大雨   好在今日諗住食杯麵咋 ~


仍然忙下停下   話咁快又放工 ~

今晚同里奧大人去買手機   本身諗住買 "榮耀"   但最後買咗  Xiaomi 13 Ultra   雖然係 $8,999   但感恩有 Trade-in 價同信用卡優惠   慳咗 $1,650 呀   不過其實我都覺貴   但里奧大人話部機影相真係靚啲   所以就買喇 ~

真係最衰手機影唔到相   唔係真係唔會換囉   因為已經用慣咗嘛   買新機之前又要 Back-up 好多嘢   上次用咗半日時間 Back-up 影片呀 ~

今日 4 點再 Back-up Whatsapp   所以今次差唔多 20 分鐘就搞掂   職員都話算快   咁始終我哋之前有 Back-up 嘛 ~

我好鍾意呢部手機   所以真係唔捨得佢呢


搞掂哂都 7 點半   我勁餓呀   好在上次睇到有間餐廳唔錯咁   可以快快去開餐呢 ~   

今餐好飽   係飽得嚟好唔舒服   唔知係咪烏冬脹胃呢 ~

食完即刻搭巴士番屋企   我即刻沖涼喇   里奧大人就幫我搵手機套   次次我買手機   佢真係一條龍服務   非常感激佢   所以叫佢沖完涼食甜筒   哈哈 ~

今晚好攰   我 10 點 25 分要即刻去瞓覺呀 ~  

沒有留言:

發佈留言