2023年6月23日星期五

上海姥姥 @ 九龍灣 ( 23-JUN-2023 )

宮保雞丁 ($82) - 好多腰果呀   我最鍾意


姥姥家鄉粗炒 ($82) - 今次有驚喜啦   好多材料   可能喺尖沙咀食嗰間   真係好似就咁食上海麵咁呢


招牌小籠包 ($43) - 喺台北食過鼎泰豐嘅小籠包   真係到目前為止   無一間可以超越到佢


 ( 23-JUN-2023  FRI )

尋晚臨瞓前我唱韓文歌詞   里奧大人話我唱咗句 "一見發財"   我話咁唔好咩 ?!?!   佢話妳真係唔知咩嚟呀 ?!   我話打牌呀嘛   見到發財食糊囉   但佢係都唔講係咩   話我會驚喎 ~

其實尋晚都瞓得唔好   可能朝早瞓夠又夜晚飲盒檸檬茶   所以好難先瞓得着   不過今朝鬧鐵未響都醒   真係好在我有校鬧鐵   因為里奧大人話佢無校到鬧鐘呀 ~

早餐食甜餐包 & 麥包   好想快啲食哂啲笑牛牌芝士呀 ~


菇場唔忙啦   今日都係 3D 嘛   所以啲同事 9 點半先番到嚟 ~

Lunch Time 落雨呀   近近哋去買牛肉米線   今次食煳辣湯底   不過我只要 2 小辣   唔覺好辣   但都好味 ~


仍然唔忙啦   繼續 load 相同傾偈 ~

放工即走   今日要去拎手機嘅專業影像套裝配件   所以同里奧大人喺德福等   叫佢幫我拎咗先   因為張單喺佢度呢 ~

拎完就諗去食晚餐   但突然想食小籠包呀   所以去上海姥姥喇 ~

食完再行陣 MUJI   買完個麵包同點心麵就去馬莎買薯片   之後番屋企 lu ~

開完機洗衫就即沖涼   依家隻腳仲係痛   所以都坐喺梳化灘抖   好在依家里奧大人負責熨衫   唔係企喺度熨衫都好攰呀 ~
   
咁睇電視啦   奇怪個個廣告個背景音樂都相同   之後發覺原來係我手機 Reminder 鈴聲呀   里奧大人都話奇怪   首歌聽咗好耐都唔停咁   哈哈 ~

原價 $29/包   特價 $50/2 包   里奧大人唔鍾意食 SEA SALT & VINEGAR 味道嘅薯片   我又覺得 OK 喎   仲越食越開胃添   哈哈


喺 AEON 買嘅   


超級勁難食   個皮硬崩崩嘅   我摸嘅時候係有種煙韌嘅感覺   所以我先買嘛   嗚嗚   定係我雪柜太凍   所以雪到硬哂呢 ?!


今晚同里奧大人睇 "金錢之味"   睇到 11 點幾就完   啱啱好瞓覺時間 ~

沒有留言:

發佈留言