2023年6月14日星期三

韓式辣醬焗金沙骨 + 西蘭花 ( 14-JUN-2023 )



里奧大人午餐食剩嘅咖哩魚柳飯   咁就好喇   我唔駛又特登煮白飯



( 14-JUN-2023  WED )

尋晚臨瞓前係咁行雷   諗住都瞓得唔好   但感恩又一覺瞓到天光呢 ~

早餐仍然食咖啡瑞士卷   呢間味道無咁濃   同埋比較多 Cream   都係鍾意食番平時買開嗰間多啲 ~


菇場忙呀   所以時間過得好快 ~

Lunch Time 出去行陣   買埋麵包做早餐   再去買腸粉就番菇場喇 ~


幾個同事見到盒腸粉   都同我講話我係食緊早餐   但其實腸粉都好飽   咁早餐份量應該少啲   同埋係配埋燒賣咁呢

依家又睇緊 Stray Kids   我鍾意 Felix   估唔到阿花又係   真係咁啱呀   不過咁都好   佢可以比多啲嘢我睇   哈哈 ~

忙多陣就搞掂哂所有嘢   所以又同阿花 Whatsapp 喇 ~

放工即走   番到屋企即煮飯   好耐無煮咁   加上個人無乜氣力   真係要慢慢嚟 ~

是日晚餐 - 韓式辣醬焗金沙骨 + 西蘭花

韓式辣醬焗金沙骨 - 唔係醃咗幾晚都真係唔想煮住呀   好在有焗爐就方便好多   不過我都有落鑊兜幾兜   因為要加醬汁再炒勻呢 ~

西蘭花 - 好在無壞咋   唔係又嘥 ~

洗完碗就開機洗衫   里奧大人就出去做運動   我就沖涼休息喇 ~

睇陣電視同 Youtube   雖然 11 點幾又唔眼瞓   但點都要瞓啦   唔想又習慣太夜瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言