2023年6月16日星期五

泰亞萊泰式美食 @ 紅磡 ( 16-JUN-2023 )

泰式細拚盤 ($90) - 好味呀   可能太耐無食


香茅豬扒冬蔭功湯粉 ($51) - 里奧大人話公司超級凍   所以一定要食湯粉


香草辣椒肉碎煎蛋飯 ($54) - 食咗少少咋   又要打包番屋企了


 ( 16-JUN-2023  FRI )

感恩一覺瞓天光呀   今朝鬧鐵響咗都唔想起身添   哈哈 ~

里奧大人尋晚 12 點幾先可以瞓   因為佢話要幫我叉滿手機電先敢瞓   真係辛苦佢了 ~

早餐食牛油排包   我買咗 2 Pack   但第 2 Pack 係細塊啲 ~


佢話部手機係我生日禮物   佢自己講完都忍唔住笑啦   勁驚佢噴嘢呀   哈哈   不過我話係我簽卡   等佢比番錢我先可以話係佢送比我囉   呵呵 ~

今朝遲到呀   巴士 Apps 話等 4 分鐘   點知等咗成 10 分鐘   唉 ~

菇場忙下停下   咁好快又到 11 點 45 分了 ~

Lunch Time 雖然落雨   但都要去買午餐   菇場好凍呀   想食熱嘢   不過買完都 12 點 10 分了 ~

明明我係叫牛肉㗎噃   因為想補血先食米線嘛   唉   最衰自己無睇單啦


菇場唔忙   西瓜 2 點出去   全人類 3D ~   

放工即走   今晚去睇醫生   因為右腳仍然好痛呀   仲要腫咗 ~

醫生話我係筋膜炎   佢見我着平底鞋已經話鬼我   不過我話今日落雨先着啫   之後叫我唔好行咁多   同埋唔好落樓梯   仲教埋我點樣按摩隻腳 ~

睇完都 6 點半   咁唔煮飯喇   同里奧大人去食泰國嘢   因為我想食濃味嘢呀 ~

食完就番屋企   即刻開機洗衫同沖涼   之後休息休息 ~

睇下電視   今晚 10 點半都瞓覺   呢兩晚好攰咁呢 ~

沒有留言:

發佈留言