2007年10月25日星期四

8折的元綠尋司


尋日諗左成日都諗唔到食 mood 好...而里奧大人又叫我唔好煮...咁就令到我更加唔想煮喇...可喺媽咪屋企瞓得唔係咁好...所以好攰...腦海一片空白...咩都諗唔到呀

依就算番到屋企幾攰都好...都要煲藥...唔係夜晚同第朝會無得飲...唉...仲要煲多兩個月呀...點頂呀

里奧大人差唔多 8:00 番到屋企...但仲未煲好 d 藥呢...所以索性大火開蓋煲...煲完即走 人喇...因為驚元綠好多人等位呀...去到好在有位啫...之後同里奧大人講不如食 d 新野啦無咁悶...但地揀黎揀去都係食番果 d...有冷辣辣麵 + 三文魚手卷 + 蠔情卷 + 鮮帶子壽司 + 天婦羅蟹柳壽司 + 素魚翅海哲壽司 + 和味茄子 + 元祿燒雞比薩 + 兩杯巨峰蘆薈...umm...冷辣辣麵縮皮呀...以前係 1 隻蝦 + 3 片青瓜 + 蟹柳絲...依家得 d 青瓜絲同蟹柳絲咋...不過又幾啱得喎...我次次都係將隻蝦比里奧大人享用既 (因為我食左好易皮膚敏感嘛)...hahaha...至於杯飲品係買一送一...叫一罐可樂都十蚊啦....依家 16 蚊兩杯喎...唔飲對唔住自己啦...埋單果時仲開心...因為原來用元祿 visa card 係有 8 折架...埋單 $155...好過用元祿會員卡 (88折) 呀...再送埋 7 折 coupon 比我...真係好 so 呀

見唔駛煮飯咁他條...梗係要做番 d 野既...就係開機洗衫喇...以前好鍾意出街食飯前開機洗衫...因為可以慳時間同埋一番到屋企就可以即刻衫..當做運動嘛...但依就唔會 lu...因為睇報紙成日都有洗衣機電線短路燒燬成間屋...好恐怖呢...妳知屋企有好多貴重物品同紀念性物品家嘛...
之後里奧大人話前晚按摩遇到 d 搞笑野...話說里奧大人開完會就同女同事一齊去按摩...間按摩店係有另類服務提供既 (如果要的話...必須事先通知按摩店經理...因為房間係有 d 唔同既)...里奧大人話間店都 ok...最正係張床...有成 3 呎...唔似深圳果 d 瞓上去就趺就趺咁...我覺得最正係我唔在場...hahaha...開頭既時候...里奧大人都有同按摩女郎傾下閒計...之後當按摩女郎幫里奧大人練隻飛毛腿時...按摩女郎就莫名興奮咁同里奧大人講 : 我好鍾意男人有毛架...你見過方中信未架...佢好多心口毛架...咁你心口有無毛架??里奧大人個心好驚...但扮鎮定...用極平音既語氣咁話 : 我無架..我心口無毛架...之後個按摩女郎無啦啦咁拿起里奧大人條短衭黎裝呀...嚇 c 咩...之後練練下又掀起里奧大人件衫袖睇下有無加拿大毛...又話你 d 眼睫毛好長好靚呀...oh...個按摩女郎真係好鍾意毛呀...連眼睫毛都唔放過...可憐既里奧大人已經嚇到標屎啊...之後成個過程里奧大人都係扮瞓覺...唔 show 個按摩女郎...個按摩女郎無癮先唔搞里奧大人咋...我就笑 c...里奧大人就嚇 c

太攰喇...所以11:00 就瞓 lu

今朝好唔想食三文治...所以食左沙爹牛肉麵 + 熱朱古力...$16...飽到上心口呀...飽到 lunch 時間都仲未諗到食 mood...行下行下就去左赤丸...因為之前同家姐...里奧大人一齊食過...覺得好好食....所以好想去食...咁啱公司附近又有嘛...橫掂要排隊...等下無妨 (因為我仲未肚餓..又唔想周街行亂買野)...但等左 5 分鐘就有位...真係唔知好彩定唔好彩....食左冷烏冬 ($15/大) +煎肉腸 ($12)...d 烏冬又係好煙韌...但自己一個食就覺得無咁好食...果刻好想家姐同里奧大人陪我一齊食...講真...我食咁多次 lunch...d 感覺最差係今次...好似我番第一份工咁...記得係叫外賣既...坐喺自己位一路食一路喊...掛住屋企人呀...之後夜晚約家姐搭地鐵番夜校時....一見家姐就即刻喊左好耐呀....嚇 c 家姐同埋坐地鐵 d 人呀...不過呢 d 喊既習慣到依家咁大個人都無改過...里奧大人出  long trip 啦...媽咪去旅行啦...我都仲係會喊...可能係擔心佢地啩

食完就去 mamnnings 買cream 比媽咪啊...olay 草本淨白保濕霜 ($149.9) + st. ives hand cream ($29.9) + 自己既兩包extra ($14)...又用左$193.8 喇...我想儲錢呀


晏晝又係做下野...msn 咁囉...優質生活保持不變

沒有留言:

發佈留言