2007年10月6日星期六

麥當勞



尋晚要番學...放工就即刻急步走...因為好想去買下野 relax下先番學呀...所以去左九龍城廣場行一陣...好開心呀...因為比我見到我好恨行既 $10 店呀...忍唔住行左陣...都幾大喎...好吸引呀...但我要番學呢...所以就好恨心同自己講 "妳黎買野定番學架????"...umm...係番學...所以即刻走去樓上食麥當勞...食左脆辣雞腿包套餐 (飲可樂)...好熱氣呀...但唔想食粉食到成身汗熱辣辣呢...一路食一路個心仲係 $10 店度...好難平伏咁興奮既心情呀...但都要同自己講 "我黎番學唔係黎買野"...食完真係差唔多時間番學...落去見到 $10 店真係好唔捨得呀...回頭望多次就算喇...之後打比里奧大人...話做完功課一定要帶 3 個環保袋黎九龍城廣場 $10 店掃貨...我唔想有遺憾呀...里奧大人話我真係痴痴地線...咁鐘意買野喎...

番到學校好有心機上堂...所以覺得好快就落堂喇...一路行一路諗 case study 行錯方向...咁啱見到里奧大人...原來里奧大人黎左接我放學呀...比驚喜果隻呀...佢仲以為我扮野行去佢果邊添呀...係冤枉架...我無扮野架...不過我真係好開心...因為真係估唔到里奧大人會接我...佢話到班車先趕度黎接我放學咋 (去度拍巴士門果隻)...如果唔係就要各自番屋企等架喇...真係好感謝神既保守帶領呀...之後番到屋企附近食辣魚旦 ($15) + 腸仔 ($2) + 白蘿蔔 ($4) + 燒賣 ($4)...好好好好飽呀...番到屋企要執下野先可以瞓...因為大表妹會黎我屋企教我做功課呢...

今日係 day off...瞓到九點...因為要去銀行搞野呀...又無咩胃口...所有去左 kfc 食左牛角包 + 阿拉伯加咖啡...$12...之後番屋企沖涼洗頭就出發去細表妹度剪頭髮喇...今次係係咁易修下把秀髮...所以九個字就搞掂...perfect 啦...仲有時間比我周圍行下...我好小去荃灣...所以覺得好新奇...又見到有 $10 店呀...不過唔行 lu...因為知道九龍城有...行第 d 好過啦...行下行下買左榮華既金華火腿芯 (特價 $30)...南貨舖既菜甫 ($6) + 磨豉醬 ($13) + 辣麵豉 ($14) + 花椒八角 ($6)...好開心呀...因為好難有南貨舖頭架...咁樣叫唔叫做買到心頭好呢...hahaha...


沒有留言:

發佈留言