2007年10月3日星期三

栗子冬菇炆雞亦 + 豆豉鯪魚炒油麥菜 (嘔血版)





尋晚放工時好攰好肚餓...所以去奇華買左包南乳小鳳餅 (即係雞仔餅)...$12...有 5 塊既...排隊時食左兩塊...當堂飽哂...其實細細好鍾意食雞仔餅同南乳餅....所以爸爸成日買好多番黎...就係咁食到驚左...係呢一兩年先無咁抗拒咋...其實某程度上我係想諗番童年時既回憶...好開心呢...


一路坐車一路爭扎...煮飯定唔煮飯好呢...想煮咖哩雞亦...但又想栗子炆雞亦 (之前煲湯剩左 20 粒栗子)...打邊爐..但又想食上海野...點算好呢...人生太多選擇喇...不過為左里奧大人...唯有犧牲自己...剝削自己休息既時間黎煮飯啦...後步履緩慢咁行去街市買棵菜就番屋企喇...
番到屋企無幾耐里奧大人就番到喇...好開心啦..見到佢個公事包脹卜卜...又見到有個紙袋...以為佢送個 MTR 既 keroro 比我...cher...無既...果刻真係對佢恨之入骨呀....所以之後叫佢做野囉...就係幫我開罐豆豉鯪魚...因為好難開...次次開都係開得頭同尾...中間部份係永遠都開唔到....煮果時要"撬"去再用筷子 "new" d 鯪魚出黎...好煩呢...諗住自己可以省左 d 功夫...點知突然聽到里奧大人 "呀" 一聲...原來成罐鯪魚跌左落地下呀...天呀...真係激到嘔血呀...成地成枱都係油....仲彈到我個布袋都有添...成間屋都散發左 d 鯪魚味呀...之後佢即刻用熱水拖地...我再叫佢用梘液洗個袋...再用滴露浸地拖呀我唔想拎住個袋同埋拖地時每個角落都有鯪魚味跟身呀...
唉...忙完指令就開始煮晚餐喇...就係...

栗子冬菇炆雞亦 - 栗子係之前煲湯剩落...雞亦 (9 隻) 就係前一晚醃定...再加幾隻浸軟左既冬菇囉...我多數係煎香 d 雞亦 (半熟) 再落東菇同栗子..兩三湯匙蠔油同小小豉油大火炆一陣就細火炆半個鐘...又幾好味噃...


豆豉鯪魚油麥菜 - 我多數用鯪魚起镬...因為 d 鯪魚好多油...連油都慳番呀...之後加埋 d 菜係咁炒炒炒...但炒到咁上下覺得點解無味出黎既...原來果罐係鯪魚...唔係豆豉鯪魚黎架....好在屋企有豆豉咋...即刻用熟練既刀法 dir 碎去...之後再係咁炒炒炒...幾多呀...但點解頭先跌瀉時好大陣鯪魚味既...


尋晚用左 8 個字黎煮飯...我覺得成績十分好呀...里奧大人仲話好好味添...真係老懷安慰咯...
之後里奧大人話切蘋果食呀...呢排佢都幾好...成日都主動切生果比我食...仲係切片添...唔係成個隊埋黎果 d 喎....過佢都係懶底...因為尋晚見佢係自己拎住個蘋果黎係咁咬係咁咬...咁點解唔切埋佢呢...


太攰喇....所以 11 點就瞓 lu...發夢醒左...啱啱想瞓番正自己個位...點知鬧鐘 bb 響呀...見個天落雨仲要快 d 起身...因為實塞車同埋好多人排隊等車...搞到我唔記得查精華素就出門口喇....今日唔會太陽曬掛...


今朝都好趕...但都去超市買左樽 xo 醬先...因為驚晏晝落雨同埋驚放工去買會做番正價呀....所以買左先囉...發顛...之後加快腳步番公司...附近食早餐...食左芝士火腿菠蘿包 + 涷央 ($15)...今次真係要大啖大啖咁食....因為遲大到呀...點解遲大到都要食埋早餐先番工??因為我想比自己 relax 下...幾分鐘都好...同埋早餐午餐都喺公司食...好悶啫...再加埋無野做...真係會悶死...


番到公司無幾耐...send sms 比里奧大人話"為左佢我幾趕都買左支 xo 醬比你呀"...之後里奧大人 send 左 d 相比我...心諗...d 相尋晚搞掂哂啦...send d 咩比我呀...一開...原來係 MTR 既 keroro 呀...真係好好好好好好開心呀...望住個 mon 喺度笑左好耐呀...估唔到里奧大人又會記得喎...因為我已經諗住同里奧大人講今日自己會去買架喇....知里奧大人咁早已經買左...我真係開心死...今朝又會咁啱大家買左大家想要 d 野既...不過我 so 好多...hahaha...


晏晝食番尋晚 d 餸...唉...帶埋飯仲有栗子雞亦剩番喺度...唔係今晚都仲要食呀化...諗住出街行下...見到個太陽就打消呢個念頭 lu...因為今朝無查防曬呀....索性睇報紙算喇...一起身...見隔離同事食馬拉糕同大包...個大包好似塊面咁大呀...真係睇見都飽...但又令到我好想食喎...


p.s. 尋日 lunch 既大大碗牛丸米加菜呀...

沒有留言:

發佈留言