2007年10月17日星期三

照燒汁炒洋蔥朱肉 + 炒三色椒 + 粟米湯


尋日真係好攰...諗左好耐都唔知煮 mood 好...因為前一日醃左 d 枚頭...所以一定要煮...但又唔想梅菜炒豬肉...差唔多番到屋企先諗到煮 mood...就係照燒汁炒洋蔥朱肉 + 炒三色椒 + 罐頭粟米湯...簡單得黎又有營養...

去到街市都幾徬徨....檔檔都好似作收咁既....比平時遲左 10 分鐘啫...唔係咁呀化??之後加快腳步買左 1 個大洋蔥 + 青/黃/紅椒各 1 隻 + 1 個細薯仔 ($15)...

番到屋企又要機械式工作...就係煲藥...好煩呀...最憎係睇火...同埋霸左一邊爐頭...用一邊爐頭煮野真係好麻煩....有好多限制...最慘係唔可以滾湯...其一係滾得黎里奧大人都已經番到屋企...其二係又飲湯又飲中藥成肚水...夜晚肯定要成日去洗手間呀...慘...

今次都懶喇...淨係切洋蔥絲...三色椒求其斜角切就算喇...

由於有時間限制...所以煲左罐頭粟米湯先...之後炒洋蔥朱肉...加 d 燒汁黎炒呀炒...我第一次咁煮架咋...希望食得落口啦....之後再清炒三色椒 (什麼都無加)...因為真係唔知可以用咩黎炒佢地...再整多碟薑蓉...其實唔想嘥左 d 蔥尾...所以用黎整薑蓉就最啱...蔥頭就可以留番後用...好慳家呀...

umm...估唔到碟照燒汁洋蔥朱肉既味道又唔錯噃...但碟三色椒真係幾難頂...但唔緊啦...有營養d嘛....

洗完碗就整沙律 (2 個富士蘋果 + 1 罐椰果 + 1 罐頭細雜果)...原因係蘋果放左喺雪柜好耐...沙律醬 08 年 1 月到期...椰果 12 月到期....再唔食就會唔記得架喇....諗住加薯仔....點知煲得唔夠耐..切起黎 "shot shot" 聲...點食喎...所以掉左...嘥哂...c 啦...咁樣整都係用左半支細既沙律醬...仲有支本點用好呀...里奧大人又唔食呢d醬...我唔想食沙律食到驚呀...help me...

終於 9 點 30 分搞掂哂所有野...可以沖埋涼...坐定定咁讀書...但讀左半個鐘都唔係咁入腦....咁點做個讀書報告呀...9/11 要交架喇...點算好呀...唉...可能隔日煮飯係好 d...因為煲藥..煮飯..洗碗真係無哂私人時間呀...

今朝食芝旦治 + 熱朱古力...$14...又係好好味...因為唔駛趕頭趕命咁...

番到公司...睇下 blog...msn...寫下 blog...上網睇下報紙...飲下水...放下水...睇下 blog...msn...飲下水...放下水...叮飯...食飯...係咪好好呀...好???悶 c 我呀...我既工作就係咁架喇...

晏晝又係帶飯...之後好勤力用半個鐘頭黎讀書...因為難得公司咁靜...hahaha...

聯合醫院發生醫療事故...產婦輸血延誤...老翁無端輸血...咁都得既??唔會 double check 病人資料既咩??好恐怖呀...其實可能仲有好多醫院成日有醫療事故...不過唔比揚出去咋...

我甲狀腺機能亢進...所以要定期覆診...記得前年喺聖母醫院覆診...醫生要睇驗血報告先可以 check 到有無問題...點知醫生話我做咩抽兩次血...我話我抽過一次血咋噃...佢再睇...完來係另一個病人既血液報告黎架...好在我清醒咋...如果唔係唔知點算喇....都唔知有無搞錯....咁離譜既??之後我要求即刻轉介第間醫院...好在可以轉到咋....唔係真係無病變有病呀....因為次次睇親都好激氣...醫生唔掂...服務又差...

沒有留言:

發佈留言