2007年10月28日星期日

開心元綠壽司


尋晚好開心...因為家姐特登入黎同我地食元綠呀...因為之前申請左元綠 visa card...所以有張 free 刺身 coupon...成 $200 架...但我同里奧大人就唔係咁好魚生...所以一早已經預左同埋家姐一齊食架喇

家姐好小食迴轉壽司...因為佢同朋友多數去日本居酒屋嘆刺身...所以佢覺得好新鮮....而我同里奧大人啱啱前幾日先去完...所以今次好 d 喇...多個人食可以食多小小野嘛...食左刺身 (21片) + 蟹子沙律腐皮壽司 + 天婦羅蟹柳壽司 + 素魚翅海哲壽司 + 蠔情卷 + 冷辣辣麵 + 帆立貝比薩 + 炸雞軟骨 + 兩杯蘆薈涷飲...辣辣麵突然有番隻蝦呀....仲以為自己眼花添...前幾日先話完無左隻蝦家嘛....唔通比人投訴食物與相片不符??由於星期六關係..只得 88 折...好過無啦...埋單 $151...都抵既...3 個人都好飽嘛

食完同家姐...里奧大人逛陣吉之島就番屋企 lu...家姐好攰呀...所以一上到我屋企見到部 iSqieez 就好開心...按左 30 分鐘....期間又一齊傾計睇電視...所以好快就過左一個鐘...之後家姐就番屋企休息 lu

今朝同里奧大人 10 點起身食早餐...去大家樂食左牛扒腸仔配多士 + 熱好立克...里奧大人就食牛扒旦配多士 + 熱好立克...$36...食完就番祟拜  lu...聽完祟拜已經 1:00...但又未餓...所以周圍逛下...見到有 sell 花灑既檔口...聽到個o靚仔 sales  話點 "dum" 落地下都唔會爛...吉之島買$298...依買 $80 好似好吸引咁咪去睇下囉...個o靚仔講野都幾搞笑...佢話有個亞婆問 : [個花灑係咪可以用成世架??]...個o靚仔就答 : [我唔知妳幾長命...但 3.5.7 年都得既]....我覺得妙問妙答好搞笑呀...最後我都買左個...$80 用 3.5.7 年都抵啦...橫掂里奧大人正想買花灑...之後再去 A-1 bakery 買細法包 ($9.5) 就番屋企 lu

難得星期日...就煮里奧大人既至愛丁丁比佢嘆啦...而我就食超甜粟米 + 蒜蓉包...今次 d 蒜蓉包失敗左...焗得太耐...仲聞到有陣燶味添...好彩都入到口咋...










食完諗住睇下電視就做功課....點知睇睇下瞓着左....好在瞓左20分鐘左右....唔係瞓得多夜晚就失眠架喇....

沒有留言:

發佈留言