2007年10月29日星期一

韭菜豬肉雲吞




雖然係星期日...但係 d 時間都係好似唔夠用咁既

一早諗好星期日煮韭菜豬肉雲吞...所以已經醃好韭菜豬肉同粟米豬肉...尋晚就咁包雲吞就得....預左半個鐘頭比自己包...點知用 15 分鐘就搞掂...勁...今次用雞粉做湯底...其實想滾 d 菜湯做湯底...但唔識呢...煮既時候就 very good...但一撈起時 d 粟米豬肉雲吞就散哂...無一隻係完整...激 c...上碗時里奧大人仲以為係粟米湯底添呀...搞笑...今次又係好好食..但本人就開始有 d 悶喇...但黎緊都會有呢個雲吞晚餐...因為包左 40 隻都仲有成百塊喺度...一係掉左去 (無眼屎乾淨盲)...一係就食哂去...我咁慳家就梗係要食哂去啦

食完野洗埋碗就同里奧大人跑步...我跑親都心口痛...所以其實係徑步...跑左半個鐘就番屋企 lu...因為要飲中藥同食生果 lu...里奧大人依家要我一日一蘋果呀...因為我貧血..欠鐵...所以要食蘋果喎...其實醫生都開左鐵丸比我架啦

尋晚睇有線...肥媽訪問何鴻燊同三太...肥媽話佢地幸福喎...又話次次約親三太飲茶都係要喺三太屋企...因為唔知何生會唔會番屋企食飯....所以要等電話囉...又話何生一打電話比三太話番屋企食飯...三太就會好鬼開心同人講 : [佢番黎食飯呀]...講真...我一 d 都唔覺得好幸福....第一唔知個老公幾時會番黎...要等老公電話...妳話幾慘呀...第二同人 share 老公仲慘...肥媽公開佢地好幸福??肥媽幸福既定義都幾恐怖...唔係有錢就代表幸福架...唔好咁膚淺啦

今朝食左腿旦治 + 熱朱古力...$14...番到公司又係忙...晏晝自己出去食牛筋米...$14...之後去 delifrance 換免費咖啡...正呀...我唔係咁鍾意晏晝飲咖啡...但我再唔換就會唔記得...而且 expiry date 係月尾...唔記得就嘥哂架喇







番到公司前所未有既忙忙忙

沒有留言:

發佈留言