2007年10月12日星期五

茄汁煎雞柳 + 豆角煎旦角 + 炒飯 + 節瓜紅衫魚湯


忙忙忙...忙到 4 點半先清哂所有既野...真係好攰呢...好在已經諗好煮咩餸...就係茄汁煎雞柳 + 豆角煎旦角 + 炒飯 + 節瓜紅衫魚湯...

今次放工唔洗咁趕...因為淨係去街市買兩樣野...買豆角 1 扎 ($3.5) + 紅衫魚 2 條 ($18)...嘩...好貴呀...兩魚仲貴過我成餐晚飯呀...一條又驚唔夠味喎....辦法啦...

番到屋企放鬆心情...洗過面先開始整野...第一件事係即刻煎香條魚..切節瓜粒...水滾就放哂所有野...搞掂....雞扒o係之前一晚已經醃好左...所以淨係切蒜頭..薑絲..蔥粒...再將豆角粒切成3mm...真係好有心機架....因為我覺得一粒粒咁咬落去會有口感...同埋最緊要係用心去整每樣野....係好食d架...切粒粒既時候里奧大人就打黎話已經上左車...望廳個鐘 7 點 1...仲有時間...再係咁切切切...再望下廚房個鐘...7 點 2...心諗切咁耐都係切左 1 個字??走出廳睇...原來已經 7 點 4 喇...嚇 c 我摩...好在切哂所有野...

我成日覺得 d 豆角有鐵青味....所以求其用蒜頭 + 燒酒 + 麻油 + 鹽 + 糖黎爆香佢...其實唔知有無用既呢...我用左 4 隻旦黎煎旦角...原來都好花時間去煎架...仲以為好快可以搞掂添...之後煎雞柳...唔落油黎煎都煎到 d 油 "必"哂出黎呀...恐怖...再拿拿聲打個茄汁獻 (有蒜蓉 + 薑絲 + 茄汁 + 喼汁 + 豉油 + 水)...又搞掂...最後就用剩餘物資 (豆角粒) 黎炒飯...加隻旦加 d 生抽老抽黎炒...好爽口呢...(我覺得)...

好好好開心呀...因為今次個湯終於成功呀...係奶白色既魚湯呀...而里奧大人又話d餸好好食...梗...我好有心機架...真係切粒粒切到手臂都粗埋呀...

之後就洗埋碗...掃下地...燙埋衫就沖涼 lu...

夜晚睇電視...見到肥肥反白眼喺擔架床度...好慘呀...不過覺得欣宜仲慘...咁細個就要面對媽媽隨時唔喺度既日子...最慶係 d 記者阻住哂喺度係咁影相...好心啦...救人真係差一秒就一秒家嘛...之後又問欣宜媽咪既情況點呀??好心比 d 空間人啦...點知啫...咁危急情況唔喺妳面前失控咁喊已經好叻架喇...仲喺度問問問...好討厭...

突然覺得做人真係好化學...真係要好好珍惜生命...真係要好好珍惜屋企人呀...唔可以用任何籍口做掩飾呀...

今朝 7 點 3 要起身喇...因為要去醫院抽血...雖然 8 點半先開始...但都係早 d 好...可以預埋時間食早餐先番公司嘛...7 點 11 去度已經有廿幾人排隊...好在早 d 到啫...8 點 7 就到我抽 lu...之後即刻搭車到屋企附近快速咁食埋早餐...丁麵 + 熱鴛鴦..$17...超級飽呀...之後拿拿林搭車番工...差唔多番到公司就落毛毛雨...感覺好淒然呢...

晏晝帶飯...可以慳番食飯錢...其實帶飯算唔算係打斧頭既一種呢??
女人真係咩都 up 一餐...聽到老闆喺洗手間大叫救命亞 xx..無廁紙呀...咁啱成班女同事喺 pantry 度...所以其中一個同事拎廁紙比老闆...之後老闆出黎好掹話搞錯...無廁紙既??係咪邊個邊個去完...再同班女同事 吱吱喳喳左成兩個字先出番黎...洗唔洗呀...

今晚要番學呀...希望有精神啦...

聽日 day off...所以就北上睇醫師...時間許可既話就希望行書城...按摩同食野呀...諗起都開心呀...

將你的事交托耶和華, 並倚靠他, 他就必成全 (詩篇37:5)

沒有留言:

發佈留言