2007年10月15日星期一

入錯男廁 + 酒樓晚飯



尋朝同里奧大人去大快活食早餐....食左牛扒旦 + 熱好立克..$18...之後番自己教會...見番 d 弟兄姊妹真係好開心...d 感覺好舒服...最搞笑係詩班d姊妹...見到我 O 哂咀...以為我有咩事...做咩成半年無番黎...我話主要係里奧大人要讀書做功課勁忙...所以比較難抽時間番黎...所以就去左屋企附近既教會...好在我仲係咁肥肥白白啫...唔係以為我有病添呀...

祟拜後同小組弟兄姊妹食飯...好開心呢...因為真係好耐無見佢地喇...總之就係好開心啦...去左金加利...食左豬脾骨沙律 + 肉醬意粉...又幾好味噃...真係好飽...因為早餐仲未落格呀...

食完就同里奧大人行左陣...去左 clinique 買磨砂膏 ($160) 同 mascara ($145)...再去 j's 買左對耳環 ($348) 送比家姐既生日禮物...之後約埋其他姑奶去薄扶林拜祭老爺...oh...勁樣衰呀...臨走去洗手間...無睇到男定女就行左入去...vv下望到隔離格既鞋咁似里奧大人既...我仲諗...女人好心就咪着男裝鞋啦...之後開始標冷汗...唔係入錯男廁嘛...所以拿拿臨 v 完走出黎...一出黎見到有個短頭髮既人喺度照鏡...佢個樣仲好驚...佢驚我仲驚呀...我心諗係 b 定真係男仔呀??嚇到我即刻扮鎮定咁行出黎...望下個牌...原來真係男廁黎架撞鬼...好在我同里奧大人係着情侶裝咋...俾佢見到都以為頭先見到既係里奧大人丫嘛...無咁"火羅"呀...(我覺得)...

之後同里奧大人去左永安買野...目的係想買支 stick 比媽咪...點知都係失望而回...但今次里奧大人就有收穫喇...就係買左個 "生锈麗" backpack...$800...因為好難搵到啱心水既裝電腦backpack...所以買到真係好開心...之後再去食品部...買左日本烏冬 + 喬麥麵 + 大咀鳥特濃花生朱古力 + 番石榴乾 + 七味粉...用左 $88...好意頭...

感謝神...因為一出去就有巴士到...如果唔係又要等 20 分鐘架喇...之後去左屋企酒樓食晚飯...
鹽焗雞 + 京都骨 + 豉汁蒸蒼魚 + 竹笙津白 + 炒西蘭花 + 燜豆腐 + 芝士焗中蝦...d 野食 ok 啦...喺唔同既酒樓食係一件好事...因為唔駛年年都食同一間咁悶...但點解又會食番同一樣既餸既.....幾時先唔駛咁悶呀...連我 9 歲兒甥仔都話好悶...食黎食去都係果 d...救命呀...

番到屋企開始煲中藥喇...個電子煲無料到既...煲成個鐘 d 水仲係度...反而個瓦煲又 ok 喎...激c 人...之得唔買個電子煲啦...唉...兩個人既藥...8 點煲到 11 點...最慘係臨瞓前要飲一碗...咁夜晚實要去廁所啦...

今朝食左芝旦治 + 熱杏霜...$14...我真係希望戒到咖啡...茶同涷飲啦...因為醫師話要戒口...番到公司有 d 野忙...搞到頭都暈...lunch 食菜肉雲吞 + 炸菜 + 米粉..$13...勁抵又好味...菜肉雲吞又多菜...啱哂我呀...

依家同里奧大人每日飲 4 次中藥 + 沖劑 (要空肚)...飲到嘔白泡呀...

8:30am    沖劑    9:00am  中藥   

11:00am  沖劑   11:30am 中藥
3:30pm    沖劑    4:00pm 中藥
9:00pm    沖劑    9:30pm 中藥 

沒有留言:

發佈留言