2007年10月16日星期二

叉燒炒飯 + 油麥菜


呢排要煲中藥...所以要煮d簡單既餸...仲要係只可以用一邊爐...因為一邊要留番黎煲中藥...唉...

是日晚餐係叉燒炒飯 + 油麥菜...所以就去左超市買叉燒 ($12) + 火腿 ($16.8)...再去街市買1斤油麥菜 ($6.5) + 4 隻恐龍旦 ($13.5)...之後急步番屋企...因為里奧大人已經在途中...

番到屋企第一件事係煲中藥...之後浸菜...切叉燒粒...切火腿絲...切蒜頭粒...切蔥粒...切薑粒...咁都搞左成半個鐘呀...

叉燒炒飯 - 十分易煮...將 d 叉燒粒...火腿絲...蔥粒...薑粒...旦...冷飯再加生抽老抽炒埋一齊就搞掂...

油麥菜 - 十分易煮...用蒜頭起鑊...炒到熟為止...真係好易呢...

由於我驚 d 菜無味...所以整多碟薑蔥蓉...可惜食緊中藥唔可以食辣...如果唔係加幾隻指天椒一齊爆仲正...

好在我同里奧大人都覺得個炒反同菜好食咋...唔係真係無咩心機架...因為煮餐飯真係好攰....尋晚由六點半做到十點...仲辛苦過番工呀...又要洗又要煮又要洗碗...又要掃地又要燙衫....攰到我連書到無心機睇呀...

之前留肚食 cheese cake...驚過期呀...里奧大人無啦啦咁好溫馨咁餵我食...又幾好噃...之但係我都係覺得自己食好過囉...因為里奧大人唔夠 5 秒就第埋黎...大佬...搞到我成口都係旦糕....里奧大人自己都忍唔住笑呀...如果我係小朋友就一早啃 c 喇...

實在太攰...所以十一點就瞓喇...

今朝食吞拿魚治烘底 + 熱杏霜...$15...用一個 enjoy 既心情去食真係零舍好味...番到公司都有小小野做...好過無啦...

晏晝帶飯...之後去左 market place...想買冷麵汁...但好鬼大樽...所以唔買 lu...橫掂屋企附近有 jusco...唔駛山長水遠拎咁重野嘛...


又種菇 lu..越無野做就越眼瞓...快 d 放工啦...快 d 星期五啦... 快 d星期六啦...

沒有留言:

發佈留言