2007年10月26日星期五

懶人餐 (灣仔水餃 + 米粉 + 菜心)


尋晚真係黑仔...因為巴士爆呔呀

其實我放工期間都會有吉車既...但尋晚好攰想早 d 番屋企...所以唔等吉....見巴士有位就上....咁啱我又一袋二袋...所以坐下層...想瞓又瞓唔到...咁就睇下書咁啦...去到隧道入面突然聽到好大聲 "pop"...果刻好驚...以為前面發生嚴重車禍...但聽到隔離個女人同電話中人講 : 慘喇...架車爆呔...我個心都定 d...好在架車去到隧道尾可以捱到埋站咋...如果唔係就真係慘喇...又好在個站有幾架巴士可以番到屋企...唔駛等死一架...就肯定要企囉

落車即去街市買左 1 斤菜心 ($8) 就走 lu...番到屋企即刻洗菜浸菜...仲好有心機咁拻埋 d 衣...食落口無渣真係正好多架

喺里奧大人回家途中我已經開始煮野喇...務求里奧大人一番到屋企唔駛等就有得食...尋晚既飯餐真係好簡單...灼菜心 + 灣仔水餃 + 米粉....灼完菜再煲水再煮水餃米粉...便又簡單...而我既午餐仲未落格...所以剩食水餃 + 雙丸 + 菜心...但原來都好飽架...hahaha...
之後同里奧大人散步...再去 jusco...日本城...mannings 買野...又用左百幾 lu

番到屋企就即刻沖涼...睇陣電視就即刻瞓喇...因為之前一晚瞓得唔好...要瞓幾晚先補到呀....

今朝早左番到公司附近...所以可以慢慢嘆早餐...芝旦治 + 熱杏霜...$14

番到公司有野做喇...今次要快 d 做先得...因為晏晝同完媽咪飲茶之後就要去覆診呀...今晚又要番學...所以覆診完又要出番黎番學...樸黎樸去...攰死

呢排天氣又熱番喇...諗起之前果個星期有 d 涼意幾正呀...估唔到咁快就無

沒有留言:

發佈留言