2007年10月7日星期日

感恩下午茶 + 食棧
























尋日番到屋企差唔多下午茶時間...見到酒樓外面有十幾人排隊...所以我唔蝕底又排埋一份...因為呢間酒樓次次都好多人排隊等位...見條人龍唔係太長...博下運氣啦...等左三十五分鐘就可以入座喇...仲要係里奧大人一黎到就有枱果隻添呀...梗係...我一路等一路祈禱...求神保守里奧大人黎到既時候係有位...等佢可以快 d 食完快 d 做功課呀...所以呢餐下午茶叫做感恩下午茶呢...同里奧大人合力叫左...鴛鴦雙潮 ($11.8) + 粟米花枝餅 ($11.8) + 蘿蔔糕拚馬啼糕 ($11.8) + 生磨合桃露 ($5) + 上素蒸粉果 ($6.8) + 香茜牛肉腸 ($12.8) + 爽脆海哲 ($20) + 叉燒瀨粉 ($14.8)  + 蟹粉小籠包 x 2 ($36) + 碧綠灌湯餃 x 2 ($23.6) + 支裝可樂 ($5)...我同里奧大人從未試過下午茶食咁多野...真係要食下停下食下停下先清哂枱面 d 野食咋... 埋單$188.50...我覺得好貴呀...人地特登去飲下午茶係因為貪平...點之要成左兩舊水找數...之後里奧大人就話梗係啦...博命剔野食...又唔知自己剔親都係 d 特點優點...oh...怪我呀...


雖然食到成4點...但因為太飽太飽...所以一定要行一陣先番屋企...我覺得係一個好悠閒既下午呀...

番到屋企里奧大人當然又係咁趕功課啦...而我就做下家務先...因為表妹會上黎我屋企教我做功課...我唔想比人見到我間屋咁亂呀...

七點三左右表妹打黎話差唔多到我屋企附近...嚇到我同里奧大人嗌救命...點解??我地未肚餓呀...仲要係飽果隻添呀...但無理由唔同表妹食晚飯家嘛...我地去左食越南菜...事先同表妹講到明唔好預我同里奧大人食咁多野...因為d野真係仲未落格...但表妹話佢好肚餓好肚餓喎...所以叫左 2人餐 ($168)...有咖哩牛腩煲 + 2 塊蒜蓉包 + 生菜包 + 春卷 + 炒粉皮 + 椰汁冰 + 薄荷梳打水...我同里奧大人每樣食小小咋...其他既表妹真係掃哂呀...勁呀...里奧大人同我講左句...之前驚表妹食唔哂既疑慮係多餘既...

番到屋企唔理三七廿一擺陣做功課...唔想再拖呀...同埋有 d 攰想快 d 攪掂...我發覺如果真係要認真做功課一定要出去搵地方做...唔可以喺屋企做...因為太多引誘會唔專心...好似我表妹一路教一路問其他野講下其他野...我真係有 d 掹...好認真話快 d 啦...唔好講 d 無謂野啦...我好攰呀...咁...佢先無咁多野講咋...差唔多做完時...里奧大人又差唔多做完...出黎傾左陣計...之後就送表妹走 lu...

meme 摩摩沖埋涼...又成十二點幾先瞓呀...

沒有留言:

發佈留言