2007年10月11日星期四

豉汁排骨飯 + 馬拉盞炒通菜 + 怪旦










尋日 yahoo 更新 blog...無得睇好慘呀...無無聊聊咁睇下報紙...又諗下煮咩餸好...就諗左 d 簡單既餸...即刻打比里奧大人講晚餐煮豉汁排骨煲仔飯 + 馬拉盞炒通菜 ...佢幾開心呀...因為整佢既至愛煲仔飯呀...

尋日喺公司真係由朝忙到晚呀...所以做到五點比自己抖抖留番第朝早呀...因為條腰骨實在太痛太痛喇...

放工即刻走人...又知道里奧大人差唔多八點先番到屋企...所以可以慢慢買野...去左超市買左排骨 ($15) + 煲仔飯豉油...再去街市買通菜 ($6/斤) + 大大梳皇帝蕉 ($12)...其實梳蕉唔想買架...太多喇...成廿幾條...人家拎黎睇下啫...個亞姐就即刻擺落袋隊比我...唔買唔得啦...

番到屋企開始洗菜浸菜...醃排骨...切蒜蓉豆豉...好快手呀...望過鐘係七點咋...咁之前見唔舒服左幾日...無人執屋..無人掃地...無人拖地...唉...忍唔住咪做囉...想燙埋衫架...不過要 ready 煮飯先無做咋....仲辛苦過番工呀...唉....如果里奧大人肯自動自覺哀求做家務就好喇 (除洗碗) ----> 難過仲幾億六合彩呀...算吧啦...

豉汁排骨飯 - 超易...將 d 蒜頭豆豉再加多一湯匙磨豉醬混埋喺排骨度 (其實可以用現成醬...不過我覺得自己 dir 既會有味 d)...擺喺飯面度蒸...懶得睇火...之後將 d 飯擺落個瓦煲仔度...再舖上排骨...所謂既豉汁排骨煲仔飯就搞掂喇...

馬拉盞炒通菜 - 喺泰國舖頭買既馬拉盞...炒果時唔香...我覺得仲有小小壓味咁...所以落左好多 (因為唔想再用)...之後再加多 3 隻指天椒...有d "公"鼻...應該夠辣...可以上碟...

怪旦 - 因為覺得只有兩樣餸頗為單調...同埋唔知 d 旦仲等得幾耐...唔想嘥野呀...所以用燒汁同黑椒碎炒左 3 隻旦...又搞掂喇...

里奧大人一番到屋企見到煲豉汁排骨飯就好開心...因為以為我咁勁呀...食到咁上下我就問里奧大人呀...呢煲飯幾分呀...里奧大人諗左成十秒就話 80 分...話係裝假狗...都唔係真既煲仔飯殷既...大佬...我已經買埋煲仔飯豉油務求做到足架啦...比小小面好喎...又唔知我幾辛苦....特登將 d 飯放喺瓦煲仔再舖 d 排骨喺面...要洗多樣野架...之後再陸陸續續係咁彈...話 d 菜太辣...又話 d 咩旦黎架...怪既??但又係咁食喎...d 旦係我留番用黎帶飯家嘛...食哂人地...

好開心呀...因為里奧大人已經完成份功課喇...但依家輪到我做功課呢...到我做完時又到里奧大人忙功課同應付考試...快 d 到2008 年 6 月啦....我就可以自由喇...

今朝食左芝旦治 + 熱檸茶...$14...一食親芝旦治就會諗起里奧大人...因為我同里奧大人之前番工既地方好接近...所以會一齊食完早餐先番工...好懷念呀...

番到公司做埋尋日 d 手尾...好在 lunch 前做完...咁就可以寫 blog 同做其他野嘛...

晏晝帶飯...之後去左百住買野...因為家姐話收到電話既信息...話喺百住買滿 $40 就唔知有幾多積分喎...咁我咪盡下人事囉...買左包紅梅乾比媽咪...再買左黑椒汁...咖哩膏同竹籤比自己...咁又用左 $53 喇

沒有留言:

發佈留言