2007年10月14日星期日

北上睇中醫師 + 水餃


嘩嘩嘩...7 點要起身喇...因為 8 點鐘約左 4 姑奶既老爺奶奶一齊食早餐之後北上睇中醫呀...(因為中醫果度要經熟人先可以睇架)...同里奧大人食左麥記...我食左魚柳包...而里奧大人就食左火腿扒通粉餐...咁就有足夠既體力北上喇...

去到深圳打的去中醫度...地方簡陋...但地方尚算乾淨...好多國內既高幹子弟都係睇呢位中醫架...at least 唔會亂 up 野啩...

我又係超緊張...所以打脈既時候醫師同兩個助手都不停講放鬆 d 放鬆 d...醫師打脈又好準喎...話我好易攰...脾氣唔好...貧血等等等等 (我係無講過出黎架)...之後再用儀器 check 下脈搏...心跳...血液等等...唉...出黎報導係身體十分差差差呀...張 list 有 35 點....我 23 點唔合格呀...(雖然唔知部儀器堅定流)...但都唔係咁好啦...仲話我唔調理身體就 50 歲會仲風添呀....嚇瓜我咩....我仲有好多野未做架...里奧大人好需要我架....我唔可以咁快死架...本來里奧大人唔睇既...但見個醫師都有 d 料到...所以睇埋一份...結果係 11 點唔合格...所以只需北上睇 4 次...我要睇 10 次呀...兩個人睇左 $2400...好貴呀...我仲要睇 10 次添...唉...希望真係有果效啦...

執左兩大包藥...仲送埋兩個瓦煲仔...好在里奧大人揹"吉"既 backpack...同我既堅持帶左 3 個環保袋...因為咁已經用左兩個環保袋喇...仲有一個要留番黎裝書用架...之後同爺爺"女麻"女麻"分道揚鑣...我同里奧大人就打的去深圳書城中心城買書...個的士司機幾衰呀...蝦我呢個淑女呀 (當時里奧大人講緊電話)...找錢時比張爛既一蚊紙我...我話爛既...佢就話 : 用得架..我地都咁用既...我咪即刻好惡話咁你用啦...你換過另一張比我啦...之後佢換番比我囉...講真...一蚊唔係多...但我好 q 憎佢 d 態度呀...幾大都要佢換呀...去到書城行左陣舖頭就去左間西餐廳食自助餐..$58 (免加一)...所以去試下...預左無野食...不過見咁多人食覺得比較乾淨 d  咋...食左d 粟米..咖哩雞...炒飯...天使麵...咕嚕肉...肉串...炸雞寶...雜菜湯...橙汁...d 同志真係咩都做得出...侍應拎住盤食物一路行 d 同志就一路夾...真係第一次見架咋...笑死...之後就開始行書城喇...買左唔小書呀...

you/身體使用手冊 $29       /     家事一點通 1000 例 $29.8
養健康寫在臉上 $29     /     身體大排查 $28
做人做事的鐵規矩 $25 /     聖經的智慧 $39
致命人生的 65 個壞毛病 $26  /    101 個做人最容易犯的錯誤 $28
中國智慧謀略全書 $48   / 摺巾 300 例 $14.8
烚到好處做老公 $28.5    / 做自己的心理按摩師 $28

買咁多都係用左 $353.1 咋...我未試過一口氣買咁多書...因為真係好抵...里奧大人都話廿幾蚊咁抵...唔洗諗喇...買啦...咁我當然會十分認同佢既講法啦...不過如果係繁體字仲正...又買左一大堆書...真係好重...所以唔去按摩即刻番屋企 lu...去到火車站見到君蘭餅店...忍唔住買左個蜂蜜芝士旦糕...$32...umm...可以好滿足咁番屋企喇 ...


里奧大人番到屋企第一件事係磅下 d 藥..藥煲同 d 書有幾重...有 41 磅呀...陰公...里奧大人有對強而有力既雙臂都話重呀...搞到我好心痛添...明明話唔重家嘛...

之後又要再落街買電子煲...$248...真係好攰呀...人都顛呀...好在夜晚去左 4 姑奶屋企食水餃...可以嘆下唔洗煮咋....不過食完之後又要去 jusco 買保溫杯呀...themos 做特價 $171...又要買兩個先得...唉...咩都打孖黎...

番到屋企里奧大人好主動咁洗煲浸煲...洗杯浸杯...見到佢咁勤力...真係好感動...因為由朝早 7點到 11 點都好似未停過咁...真係好辛苦好攰呢...

之後就沖涼...食旦糕...掃下地...執下野...睇下電視...瞓覺 lu...

沒有留言:

發佈留言