2007年10月18日星期四

東東水餃米粉


嘩...悶到爆炸...好在差不多到 5 點老闆請食 cake...italian tomato 呀...蛇下食左半件 blueberry cheese cake...食完又差唔多放工 lu...正...

諗極都諗唔到煮 mood 好...煩死...之後去左超市買豬肉 ($11)...再去街市同埋韭菜 ($4)...3 個木瓜仔 ($10)...

番到屋企又係煲藥...之後醃韭菜豬肉...留番第晚煮...因為醃一晚會入味 d...但都仲未諗到食咩好喎...又想出街食..但又要睇住煲藥...所以最後我決定淥東東水餃 + 龍蝦丸 + 魚腐 + 蟹子丸 + 雜豆同米粉...

教啱時間煮...所以里奧大人一番到屋企就有得食喇...我覺得自己真係一個好老婆呀...

最鐘意係淥野...因為一個煲就搞掂...唔駛洗九萬幾樣野咁煩呀...

洗洗下碗...個"星"盤塞左...之後里奧大人全副武裝上陣黎通水喉...但整極都仲係塞住...之後居然話我 "都叫妳唔好成日倒 d 菜渣...藥渣架啦...依家塞住去唔到水"...嘩...幾慶呀...我都無咁做到...之後我話 "得啦...第時我唔洗碗...你洗碗啦"...

真係勁激氣...咁樣屈我...激到心口痛...條氣谷住喺喉嚨...又好想喊...幾辛苦呀...又唔知道自己成日話買個隔渣器番黎...話買話買...買左成年都未買...我買又話我唔識買...你話係咪激到我死丫...之後食生果時...我都係用 d 無尾音既語調叫佢食咋...切都唔切比佢呀...咁衰...

我個人係開心唔開心個樣都會擺喺臉度既...比人咁話梗係臉色唔好架啦...里奧大人應該 feel 度...所以佢臨瞓前都同我講 "對唔住...頭先咁惡話妳...i love u"...我條氣先順番咋...唔係肯定嬲瞓唔着呀...

今朝里奧大人要北上...得我一個人弧零零等車...有d唔慣添...今朝車程比較快呀...所以可以慢慢食早餐...食左腿旦治 + 熱杏霜...$14...今朝一路食一路睇頭條...係就係幾嘆...但我覺得一路食一路睇係會阻慢左食既進度...同埋會睇到唔知時間...所以呢...又遲左小小番公司喇...

今朝又忙喎...好在 d 野唔急...可以慢慢黎做...一路 msn 一路做野其實幾好架喎...個感覺真係好似有朋友喺妳隔離陪妳咁架...

晏晝同媽咪去美心皇宮飲茶...食左干蒸牛肉 + 糯米飯 + 魚湯鮮竹卷 + 百花釀魚肚 + 紫米露...勁飽...媽咪又比左 2 磅黑提子我...又請我飲茶...又食又拎添...咁啱老闆又唔喺公司...可以遲 d 走...仲正...

番到公司無咩 mood...要抖陣先可以做野...umm...諗起聽日放假...星期六 day off...再加埋星期日...好似連續放 3 日咁呀...長短週既星期六放埋今個月咋...真係要好好珍惜...聽朝又要早早起身北上睇中醫...之後應該會去按摩..再去丹桂軒食飯...好好好開心呀...

司機沿途講電話超速衝燈 亡命小巴猛撞情侶變炮彈...真係好憎 d 咁無公德既司機...大佬...16 條人命黎家嘛...其實對亡命 van 巴真係又愛又恨...愛係因為價錢唔貴...又快...幾夜都有得坐...係因為惘顧人命安全...其實坐亡命 van 既過程真係好驚...因為實係超速...次次都成百米呀....最攞膽係d司機似練車...見車過車...真係唔敢瞓架...試過有次個司機度"中"眼瞓...我坐喺第二排見到佢咁樣...我即刻打醒十二分精神昅實佢...如果佢真係 me 埋左眼...我會即刻叫佢起身同比幾粒 extra 佢食...等佢精神 d...好在...佢都無瞓到咋...真係坐一坐搞到精神衰弱呀...

沒有留言:

發佈留言