2007年10月5日星期五

鎮江骨 + xo醬炒甜豆拼龍蝦丸 + 番茄薯仔瘦肉湯










尋日叮飯時...聞到有鎮江骨既味...好想煮呀...所以即刻 search 鎮江骨食譜備用...仲諗埋是日

晚餐...就係鎮江骨 + xo 醬炒甜豆拼龍蝦丸+ 番茄薯仔瘦肉湯...


之後無無聊聊又放工喇...


又於 d 鎮江骨係要時間黎炆...所以一落車就快手快腳去超市買一字排骨($15) 同瘦肉 ($6)...之後再去街市買 3 個番茄 + 1 個細薯仔 ($5) + 1包甜豆 ($12) + 1 磅龍蝦丸($20) 再加多 1 份紅色既梨仔 ($5)...因為未食過呢d梨仔...所以唔識揀邊份靚 d 同甜 d...咁梗係叫亞姐出手啦...佢一路揀一路笑咪咪一路口 up up 咁話靚 d 靚 d...揀 d 靚 d...食左 bb 都靚 d...天呀...唔係以為我係大肚婆呀化??我着娃娃裝啫...真係一時大意唔記得縮肚就出事喇...不過我覺得係因為我烏低身揀梨時...有風吹埋黎...件娃娃裝咪吹起脹卜卜囉...實係咁喇...


番到屋企又係好似打仗咁...放低袋洗個臉就黎架喇....

鎮江骨 : recipe 話買 1 斤一字排骨或者 1 斤金沙骨...但我唔知 1 斤即係幾多...同埋覺得金沙骨係需要多 d 時間黎炆...所以決定買 $15 一字排骨喇...首先醃排骨...教好調味料...炒香 d 排骨再加調味料加水...炆左半個鐘...嘩..好在自己心血來潮睇下煲野咋...唔係又煲燶架喇...因為一開蓋已經無哂水...差小小就燶架喇...嚇到我即刻熄火呀...好在見到有 d 杰杰地既汁喺 d 排骨度...好正呀....我就係想煮到咁...不過如果再多 d 汁就更好囉....煮呢個骨我係混合幾款recipe 黎整既...係以自己方便同屋企有咩醬料為大前題架...(食後感 : 買果時覺得好多...但煮出就好鬼小...多個人就真係唔夠食...但我同里奧大人就啱啱好...連埋帶飯喎...d 骨就咸左 d...可能用多左生抽黎醃...而個汁就好好味)...


xo 醬炒甜豆拼龍蝦丸 : 首先拻衣...再加鹽飛水然後放落冰水度..keep 住 d 色...龍蝦丸又飛下水...無咁 dirty...之後加埋 xo 醬炒炒炒....搞掂....(食後感 : d 豆好爽...但成個餸唔夠惹味..比樽xo醬樽面呃左呀...寫到大大隻 extra hot...咪就住就住唔敢落咁多囉...驚里奧大人頂唔住呀...點知一 d 味都無...人既)...


番茄薯仔瘦肉湯 : 切番茄薯仔瘦肉...水滾一野掉哂落去滾...(食後感 : 唔想再滾呢個湯...無味既...唔通三碗水多得滯??但兩碗水又唔過面喎...唔通番茄唔夠多所以唔甜??唔通滾得唔夠時間??九個字喇噃...唉...次次煲呢個湯都無味既)...


我唔駛煮飯時...覺得 d recipe 無咩用...依家無 recipe 無我呀...仲有最正係市面有 n 咁多醬料呀...at least 我可以同人講識煮麻婆豆腐..回鍋肉丫...唔識煮 d 人就以為好勁...其實只要妳有一包醬料喺手...整咩都得啦...駛鬼自己再教味咩...


尋晚食完飯即刻同里奧大人急步去ok 換甜品書呀...驚無呀...本書原價$118...e家買儲兩個u magazine 印花加$18 就可以擁有喇...番到屋企即刻睇...嘩...整一樣野要用好多材料架...我極其量只會整佢其中一款既曲奇同西米露...其他no way 啦...因為個廚房實在唔可能再容納咁多野呀...


今朝好開心呀...因為唔係咁多人排隊等車...我八點五十分到左公司附近添呀...真食可以好享受我既早餐喇...食左吞拿魚治烘底 (走牛油) + 熱央...$15...仲可以一路睇雜誌一路慢慢咀嚼...好正呀...


晏晝帶左飯...所以可以一路食一路上網...好悶但唔想出街...因為出面太焗喇...


p.s. 尋日晏晝買比表妹既糖呀...激酸架...


買比自己既糖...睇個樣好似唔錯同埋幾煙韌咁...所以買黎試下..

沒有留言:

發佈留言