2007年10月2日星期二

每月一次之元綠壽司







尋日同里奧大人一齊做功課...真係不得不佩服佢既專心...可以成日喺間書房到做做做...而我呢..就無佢咁勁喇...不過...我都有坐定定兩個鐘睇書做功課架...覺得對於自己呢 d 懶人黎講已經好勁架喇...

食飯前比自己抖下...寫下 blog...睇下報紙咁...而里奧大人就睇下新聞咁...之後就去食飯喇...依期家用小左...要慳 d 錢...所有要去元祿食...因為有 75 折....

食左蟹子 / 素魚翅 / 蟹子沙律 / 天婦羅蟹柳 / 三文魚既壽司 + 三文魚手卷 + 吉列炸蝦卷+ 蠔情卷...其實食黎食去都係得果幾款...有 d 悶...因為我同里奧大人唔係咁好魚生...小食又多數係炸...拉麵又太飽...又得兩個人...真係無咩選擇....不過..75 折大過一切啦...

番到屋企先知有煙花睇...所以快手快腳沖涼...咁就可以一路食薯片一路飲啤酒一路睇煙花喇...尋晚食左暴君薯圈...痴鬼線架...辣到爆炸呀...仲辣過亞婆薯條呀...所以飲左小小啤酒中和下....呢排發現自己飲親啤酒或紅酒塊臉都唔會紅...咁係咪代表我個肝功能好呢??之前睇電視話飲酒唔臉紅係好架...唔通我真係睇左中醫之後個肝好左??因為中醫師話要醫好個肝先再可以調理身體...唔好做咩都無用喎...好彩次次都話我個肝好靚啫...唔係唔知睇到幾時先完呀...不過我都睇左 6 個星期 lu...中醫師話 ok...可以停藥唔駛睇喇...太好喇...其一唔駛趕去睇...其二唔駛煲藥...其三唔駛空肚飲藥 (真係好難頂架)...其四就係可以慳錢呀...

今朝真係好唔想起身....可能之前兩日都瞓到 10 點...不過我唔會懶床...覺得嘥自己時間...橫掂喺車度可以瞓...所以即刻輕輕彈起身...煲藥...刷牙...沖涼洗頭...吹頭...換衫...gel 頭...半個鐘頭內要搞掂...務求 8 點前出門口...因為要排長龍等車呀...

今朝比自己食左腿旦治 (走油) + 熱咖啡...$15...慢慢咁咀嚼..易消化 d 無咁肥呀...唔知點解杯咖啡飲到我想嘔白泡呀...但唔飲唔得...因為我心理上極需要它...

番到公司快手快腳做埋星期六未做完既野...要趕住同 cc msn 呀...同 cc msn 係我番工晚原動力黎架...

晏晝好鬼開心諗住去赤丸食冷烏冬...cher...好多人排隊呀...點等喎...最後食左牛丸米加菜...$18...顛架...有成 5 粒牛丸同半碟菜呀...超大碗呢...點食得哂啫...食牛丸同 d 菜都 7 成飽啦...所以食唔哂 d 米粉呀...嘥哂添...之後去左馬莎...買左支香水比家姐...再去 market place 行一陣就番公司喇...出面好鬼大風...有d涷添呀...希望放工既時候唔好落雨啦...


番到公司又係等放工...究竟係好定唔好呢??話我知啦...唔該...

沒有留言:

發佈留言