2007年10月31日星期三

~ 醉福樓 @ 大埔

   
尋晚放工即走喇...因為趕住去抽血...又唔知要等幾耐...所以索性唔煮飯出街食嘆下算 lu

不過...一樣要煲藥...唔可以懶...真係好煩厭呀...又要睇火又要分兩次煲又要洗煲...我仲要飲多個半月...好好好好慘呀

番到屋企原來都係好早...但一早諗左唔煮飯就唔想煮...而且又突然好想食生炒排骨...咁等埋里奧大人歸家就一齊出發食飯喇...由於落雨關係...所以只係去左屋企附近既醉福樓食晚飯....叫咗生炒骨 + 豆腐火肉斑腩煲 + 兩碗白飯 + 一罐忌廉...唉...食左兩件生炒骨覺得唔對路...無骨既...原來係咕嚕肉...無就早 d 同我講嘛...最憎食啖啖肉...不過好在都好好食 (d 汁)...本來想叫多個菜...但里奧大人堅持話唔好...驚食唔哂呀...點知個豆腐火肉斑腩煲有驚喜喎...因為有好多白菜仔...唔洗特登再叫菜...兩樣餸都好大碟...連埋帶飯都食唔哂呀...最正係可以用 $15 換購原價 $39 既 李錦記 xo 海皇醬....又食野又買野..埋單 $130...估唔到連酒樓都有平野買...不過我只係買一樽...因為 expiry date 係 march 08 呀

做女人真係好好...可以任意買野....平呀貴呀咩都買一餐....平既自己比....貴既人地比....依家又突然鍾意煮野...所以又咩都買一餐...唔用既會買 (備用)...要用既買得更多...我格言係 "有殺錯無放過"...只要比我一瞄到係我想要買既野 (雖然無用)...我就會即買...因為我會唔買唔安樂架...連里奧大人都好羨慕女人買野唔駛原因呢...

番到屋企好攰...可能公司太多野做有 d 唔慣呀...人家嘆慣家嘛

今朝食左吞拿魚治烘底 + 熱朱古力 ($15)...好滿足呀...如果有里奧大人相伴更好...因為可以唔駛錢...wakaka

番到公司又忙到爆...做做做..做到 lunch time 先停咋...又係帶飯...所以好悶



開工喇...又係忙忙忙...但...我都會抽時間同朋友 m 一 m 的...唔係會悶死

沒有留言:

發佈留言