2007年10月9日星期二

救命月餅 + 番茄味薯片


尋日頂唔住...終於 3 點鐘請病假走人...好辛苦呢...睇屋企樓下個醫生...好在等一個就到我咋....睇完去東海堂買 muffin...但一見到個 muffin 突然間好想嘔...放低即刻番屋企算喇...番到屋企即刻沖涼食埋 d 昏昏欲睡既藥就瞓覺 lu...由四點半瞓到十點...有 d 餓...但無杯麵又唔想開火煮...食左 1/4 月餅同小小番茄味薯片...好飽呢...之後十點九里奧大人就放學番到屋企 lu...我就更加安心地瞓喇...

d 藥真係好勁...瞓極都唔夠既...定係我累積既疲勞呢??如果可以瞓夠先番工就好喇...
今朝有 d 胃口...所以食左腿旦治 (走牛油) + 熱朱古力...$14...今次真係要慢慢食呀...因為之前成晚無食過野...好驚一食就頂住個胃呀...其實食完都好辛苦...不過好過唔食囉...

番到公司有野做呀...平時又唔見咁多野做...人家病先有野做...玩我咩...不過我真係無咩心機做...個人好攰好攰...個胃又頂住頂住搞到我好想嘔...但又唔敢食止嘔藥...因為係會超級眼瞓架...一陣都係瞓覺唔食 lunch 喇...唔係唔知點頂呀...

瞓瞓下...有同事喺度大大聲講公事...明知有人瞓覺就細聲 d 啦...麻鬼煩...嘈鬼住哂...好在都瞓到 45 分鐘咋...唔係就 c 啦...之後食左條 picnic 就食藥喇...真係好想嘔...所以一定要食止嘔藥...捱多 3 個半鐘啫...捱到既捱到既...希望...

沒有留言:

發佈留言