2007年10月30日星期二

磨豉醬炒脆肉瓜肉碎 + 火腿炒旦 + 字母湯


尋日喺公司忙到都無諗到夜晚煮 mood 好...所以坐車時就喺度慢慢諗...終於諗度煮磨豉醬炒脆肉瓜肉碎 + 火腿炒旦 + 字母湯

由於淨係買瓜...所以去到街市就慢慢 look...順便再諗埋第晚食 mood 好...最後買左 4 條脆肉瓜...$3/份...勁抵呀...之後再買牛仔骨...$30...歸家...
磨豉醬炒脆肉瓜肉碎 - 肉碎 一早已經醃好...所以就咁切瓜...本來想自己 dir 豆豉如蒜頭...但見有樽磨豉醬喺度就費事煩喇...唔係唔用一陣過期就激 c...我多數先炒熟肉碎再加埋瓜同磨豉醬一齊炒...再加水焗多陣...搞掂

火腿炒旦 - 火腿唔用就到期...所以用黎炒旦就最好...very 簡單

字母湯 - 想飲湯但唔想煲湯...所以罐頭湯係屋企既必備儲糧

同場加映 - 亞婆腐乳...真係超好食...無渣又好滑...我覺得好味過"廖孖記"

今次覺得個脆肉瓜好好食...夠爽脆...因為之前整親都煮到"林"哂...毫無口感可言...唔知點解次次食完腐乳個身就好唔舒服...唔通食物敏感??

又唔知點解次次洗碗都好掹...唔用熱水又好似唔乾淨...但用熱水 d 蒸氣就蒸哂上我塊粉臉度...點好呀...里奧大人又唔係咁想洗

依排里奧大人都好細心...知我欠鐵就成日要我食蘋果...仲切開一片片添...而個芯就自己啃...好感動呢...希望以後樣樣都咁細心好啦...例如開燈就有手尾熄燈....開冷氣時要關房門...燙完衫要摺埋 d 衫同收埋燙衫板同摺摺板...飲完野要洗杯 (唔好話留番啖比我飲)...洗碗時要洗埋爐架之後抹地...掃完地要將掃把放回原位處...etc...應該仲有其他野...但一時間諗唔到

唉...呢期無線無咩好睇...d 劇集簡直悶到爆炸...好在有有線多個選擇咋...初初諗住 cut 有線...d月費太貴喇...依家幾大都唔 cut...唔係喺屋企就悶 c 呀

今朝好鬼肚餓....所以食左無沙爹味既沙爹牛肉麵 + 熱咖啡...$16...尋晚瞓得唔好...所以想飲咖啡提神...但又唔想飲 1 杯...所以飲左半杯就算喇...好唔捨得呀

番到公司勁忙...咁啱朋友又勁忙...大家上msn 打個招呼再傾左 1 句計就做做做喇...不覺好充實...i like it...

晏晝又係帶飯...之後就要睇陣書 ready 做功課喇...嘩...亞頂比左成半吋既單我做呀...今云真係忙忙忙喇

呢排又帶藥 (2 支)...又帶飯...又帶書 (1.5吋)...再加埋銀包...碎銀袋...key holder...日記簿...紙巾...披肩...加加埋埋都有成 10 幾磅呀...顛架

沒有留言:

發佈留言