2007年10月4日星期四

打邊爐


又係好攰...又係心大心細煮唔煮飯好...打比里奧大人問下佢想點先...

我 : 老公...打唔打邊爐呀??樓下間酒樓平呀...$65 咋...

里奧大人 : 吓...咁熱邊有得打邊爐架...

我 : 有...點會無喎...酒樓 d 冷氣咁大...點會熱喎...你好似唔係好想咁既...算啦...無所謂啦...我煮飯丫...

之後里奧大人再打比我話 : 等我番到屋企睇下樓下間酒樓有無得打先...再打比妳啦...妳睇下我對妳幾好...睇下妳睇第時會唔會好似我對妳咁好咁黎對我...(無非都係想講呢句)...

一上車...好似上左雪房咁...涷到震呀...落車之後成對肉臂仲係冰涷架...好在有帶披肩...唔係肯定涷死...最討厭呀...因為有幾個死o靚仔喺度扮勁大大聲咁講野...嘈到死...好在我又有帶 mp3...唔係肯定煩死呀...

坐到半路...里奧大人打電話黎...

里奧大人 : 有得打邊爐喎...$98/位...打唔打呀...

我 : 咁貴既....之前$65咋噃..唔打喇....我煮飯啦...

里奧大人 : 打囉...唔緊要啦...依家咩都加...無 $65 架喇...打囉...間唔中一次半次...

我 : 唔喇...我煮飯啦...

里奧大人 : 好啦...妳話事啦...

之後我都仲係爭扎緊點好...因為實在太想打邊爐喇...終於隔左一陣打番比里奧大人話都係去打邊爐咯...里奧大人話好呀...先到先等丫...其實我好驚里奧大人話我好煩呀...又打又唔打...係咪女人係咁煩既呢...

我地叫左個鴛鴦湯底 (沙爹/清湯)...由於係自助形式...所以我自行拎左幾款菜同粟米..白蘿蔔..等 d 湯底甜 d...再叫左豬潤...芝士腸...黑椒牛丸...鯪魚滑...墨魚滑...鯇魚片...水魷魚...公仔麵...兩碟肥牛兩罐汽水...一罐啤酒...今次勁呀...食得哂 d 野...食唔哂鍋入面 d 野要罰$100/1磅架...淨係強調鍋入面 d 野食...咁如果係無"掂"過果 d...係咪會循環再用呢??雖然 d 野食就麻麻地....個湯底又無味...不過算啦..自己買料番黎都要成百蚊..仲要食前食後洗餐死...又要特登開大 d 冷氣...埋單只係 $194...抵既抵既唔駛洗野又有冷氣嘆...算吧啦算吧啦...

等埋單時...我 show 喺超市買既戰利品比里奧大人睇...係一個 $2 既膠盒...係一個有埋整茸板既膠盒 (唔識點講)...真係好抵根抵架...里奧大人都用好欣賞既眼光話真係好抵既...仲加多句總之妳買到野就開心...唔理平同貴...係架...今次仲買到有用既平野仲好開心呀...就咁 cheap cheap 地買個唔知咩牌子既膠盒都要 $10 啦...依家 $2 咋...我趕時間咋...唔係我肯定掃貨呀...好遺憾只買得一個...後又無無聊聊咁講埋覆 email d "火羅" 爆野...之前做 merchandiser 好忙...成 7 點仲要覆 email 比廠 (個心已經飛左喺屋企)...手快快打左 "王小朋友" 我都唔知...第朝亞 head highlight "王小朋友" send 番比我..我先知咋....佢話知妳好忙..所以係唔小心打錯啫..."火羅".爆.呀...妳知啦...打速成係打完 "小" 字會出 d 有關連既字...想禁 5 (姐)..點知手快快禁左 4 (小朋友)...所以依家一打 "王小姐"...就會不期然會諗番呢單"火羅"野呀...對於我黎講...真係畢生難忘呀...

尋晚里奧大人唔舒服...係咁包雲吞...話因為陪我打邊爐所以引發唔舒服喎...10 點 4 就瞓覺喇...見佢咁慘...同佢練左一陣頸同 shoulder...叫做做番 d 野咁囉...唔係有排話我呀...

無幾耐...我都瞓 lu...

今朝車程比平時早左成 10 分鐘...所以可以慢慢品嚐我既早餐...腿旦治 (走牛油) + 熱咖啡...$14...慢慢品嚐真係好 relax...覺得份腿旦治特別好食...希望之後都可以咁啦...

今日有野做呀...太好喇...d 時間過得快 d 嘛...晏晝要食番前晚既栗子東菇炆雞亦同紅米呀...食到反眼嘔白泡呀...經此一役...我對呢樣餸已經失去哂所以既興趣喇...真係要抖番十年八年先會再掂佢呀...

一路做野一路發夢...好想同里奧大人去旅行呀...因為里奧大人係會貼身照顧我架...買野食野絕對唔會手軟...(最多番黎怨我嘥野啫)...可以買新衫去旅行...又可以影好多相...又可以買野..又可以 relax...十幾萬樣好呀...好想好想再去多次日本...泰國同韓國呀...又好想去德國呀...因為我好鍾意德國國家隊架...好想見到 frings...klose...lehmann...kahn 呀...好想去英國見波歷克呀...好想去美國見奇連士文呀...好想好想唔駛番工周圍去玩呀...

又好想里奧大人同我講..妳鍾意買咩咪買咩囉...幾錢唔緊要架...我比啦...最緊要妳開心...妳開心我就開心架喇...嘩...好呀...醒下啦...

沒有留言:

發佈留言