2007年10月27日星期六

急速車仔麵


尋日又開心又攰...因為可以同媽咪去美心皇宮飲茶...食左雞絲粉卷 + 干蒸牛肉 + 菠蘿叉燒包 + 臘腸糯米飯...飽...其實美心真係無咩好食...不過媽咪話坐得舒服所以先去咋...同埋我覺得都幾貴...4 碟點心 + 2 位茶要 $122...唔係咁值囉...但媽咪鍾意就算啦

嘆完之後就即刻番屋企附近覆診 (甲狀腺)...我比預期早一個鐘到...諗住博下早 d 到早 d 睇...點知都係無用...一樣要等到原定既時間...好在帶左 notes...可以一路等一路睇...咁 d 時間先過得快 d 咋...不過有時等叫名都幾好笑...因為有 d 人名好特別...尋日聽到有個叫 "吳開登" 同"杜友 "...好搞笑...唉...等左個半鐘終於叫我名喇...一入到醫生房...醫生仔就小小奸笑咁問 : e排妳覺得點呀 ?? 我答 (心知不妙) : 係咪翻發呀...醫生仔 : 係呀..比預期高左1x %...要食藥喎...我 : 知啦...不過我e家食緊中藥喎...醫生仔 : -_-...而姑娘就好緊張咁問 : 妳做咩食中藥呀 ? 我話調理身體囉....姑娘 : 哦(其實我都知唔應該同西醫講自己食中藥架喇..無聊想睇下佢地有mood 反應啫...不過佢地又比我想像中無咁偏激喎)....醫生仔 (笑笑口) : 但妳知應該點做架啦 ????我 (苦笑) : 知啦...食藥嘛...其實我係唔會食甲狀腺藥...因為我依食緊中藥...又中又西想 c 咩....而里奧大人就話 d 西藥好似唔係咁好咁既...3 月 停藥..10 月又翻發...等埋下星期睇中醫先再作打算...順便自己再驗血...睇下食左中藥有無改善到...因為醫院驗血報告係我睇中醫之前驗既...當時仲未開始食中藥調理...唉...希望d中藥有效啦...

咁啱里奧大人見完客番左屋企...咁我拎完藥就同里奧大人快快脆食個晚餐喇....得半個鐘頭咋 (因為要趕住出九龍城番學)...所以只可以食車仔麵...里奧大人食左牛腩 + 魚旦 + 生菜 + 米粉...而我就食豬腸 + 炸菜 + 生菜 + 米粉...$34 咋...又平又好味...食完里奧大人可以番屋企嘆 (但要煲完中藥先)..我就即走喇...成日樸黎樸去真係好攰...我居然喺車度瞓添呀...可能食飽想瞓啦...落車時見仲有小小時間...所以急腳去九龍城廣場既 "阿里爸爸" 買朱古力...諗住 $40/100g...求其買十粒八粒....點知成 $76 呀...好心痛呀...唔好食就 c 喇..之後即刻打比里奧大人...話買左d好味既朱古力比佢...博佢比番錢我啦



今期至愛既公仔



尋晚係學校既中期測驗...15條題目我答啱 13 條呀...very 開心呀

放學打比里奧大人...佢話有 d 餓喎...所以又去食宵夜喇...就係腸粉 + 魚旦 + 牛丸 + 炸魚皮 + 燒賣...order 果陣時就好興奮...但食果陣時就覺得痴左線...叫咁多做 mood...兩個人差唔多食到反白眼出去呀

今朝好開心...因為可以同里奧大人去美心食早餐...我食至愛既吉列魚柳腸仔配多士 + 熱朱古力...里奧大人就食牛扒煎旦配多士 + 熱華田...好好味呀...因為有我至愛既酸瓜粒沙律醬呀

番到公司好多野做...搞到咩 mood 都無哂...我發覺次次都星期六先特別多野做架噃...激 c...
唉...里奧大人又要番學喇...晏晝得番我一個人喺屋企食晏...為左慳家...所以自己炒飯...用蔥粒同火腿粒做配料...食落又唔錯噃...之後就好忙忙忙...因為要拖地...開機洗衫...燙衫...煲中藥...好攰呀


沒有留言:

發佈留言