2007年10月21日星期日

黑椒牛仔骨 + 南瓜栗子粟米湯


難得星期六...一定要煲湯潤一潤下...今次煲南瓜栗子粟米湯...湯料勁喇...有 1 個中國南瓜 + 4條粟米 + 20 粒栗子 + $18 豬展...因為誓要煲湯係超甜既...再煮多個黑椒牛仔骨...正呀

成日覺得星期六d 時間過得好似特別快...3 點幾食完 tea..番到屋企煲藥...之後煲湯...之後煮飯...未...停...過

南瓜栗子粟米湯 - 今次又係續粒續粒拻 d 粟米...真係粒粒皆辛苦呢...南瓜就切到細細粒...再加埋豬展出水...拻栗子...整呢幾樣野都整左半個鐘呀

黑椒牛仔骨 - 用韓國醃牛肉醬汁黎醃真係好味 d 架

嘩...不得了喇...煲湯真係超甜超好味呀...但杰左小小...不過都好好味...牛仔骨又係好好味...全靠老李黑椒汁同韓國醃牛肉醬汁...所以唔關我事...唔想叨光

洗埋碗抖陣就同里奧大人跑步 lu...因為太想郁下喇

唉...晏晝 3 點幾飲左杯咖啡...搞到我成 1 點先勉強入睡咋

今朝 9 點半要起身喇...因為番自己教會係比較需時...同里奧大人就去左教會附近既餐廳食早餐...我食左粟米牛肉腸 + 熱華田...$19...好好好味呀...而里奧大人就食左沙爹牛肉炸菜肉絲出前一丁配炒旦多士 + 熱華田...$21...期豬肉貴呀...所以呢間餐廳無五香肉丁供應...真係好小見 d 餐廳會咁做...最多係比小 d...唔會唔供應囉













番到自己教會既感覺真係好舒服...因為附近左右梗有一個係妳識得既...祟拜之後里奧大人就約朋友 lunch...幫好朋友做兄弟呀...赴湯蹈火都要去啦...而我就要繼續做我做不完既功課喇....番到屋企 meme 摩摩成 2 點半先 lunch...求其炒碗飯 + 食剩既 3 塊牛仔骨咁就 ok 喇...又慳錢又方便...之後坐喺梳化抖下...居然瞓左呀...


沒有留言:

發佈留言