2011年1月10日星期一

叉燒炒麵 + 菠菜 ( 10-jan-2011 )





( 10-jan-2011 mon )
雖然係星期一   有 d 攰   但心情好好喎   唔知係咪食得飽呢 ~  
番到菇場超忙   但我好有衝勁咁做嘢喎   估唔到估唔到 ~ 
好快就到 lunch time   有 lunch box 就唔駛煩食咩啦 ~
又係忙忙忙   所以好似好快放工咁呀   行緊去搭地鐵嘅時候   有個男人細細聲講 " 行快 d 啦  媽咪等緊 "   好似同我講咁架   我果下好驚呀   好似叫我咁   因為我行緊嘅時候唔見有細路仔嘛   我驚佢係傻呀   好在   佢真係同行緊佢後面嘅仔仔講嘢咋 ~

呢晚好攰   但又想煮喎   已經諗好哂買咗乜嘢先   第一樣買叉燒   點知無喎   唔理啦   其實嘢先   到最後行去遠小小嘅燒臘檔買叉燒   但個樣又衰到不得了喎   所以無買   諗住去惠康   但係惠康係 pack 好哂   一盒細細嘅都差唔多接近 $20   又覺唔係好抵   所以最後去明星酒樓買半斤叉燒就番屋企 lu ~


去到買叉燒嘅時候   見到好多男人阿叔買兩餸飯盒   我覺得佢地係無住家飯食咁架   好慘咁   希望里奧大人唔會成為佢地嘅一份子啦 ~
是日懶餐 - 叉燒炒麵 + 菠菜
叉燒炒麵 -  半斤叉燒  $28   食落都唔錯   唔會好鞋   第時可以多個地方買叉燒喇 ~ 
菠菜 - 想食油麥菜架   但街市又無喎   所以菠菜囉 ~ 

沒有留言:

發佈留言