2011年1月29日星期六

上海婆婆 @ 九龍灣 ( 29-jan-2011 )

松子黃魚

野生椒牛肉

干煸四季豆

婆婆粗炒

宮保雞丁

雞絲海蜇

蒜蓉拍青瓜

生煎包

梅菜扣肉包

酒釀丸子

高力香蕉豆沙

豆沙鍋餅


( 29-jan-2011 sat )
尋晚夜瞓   諗住今朝 8 點先超身   點知我一郁呢   里奧大人就話陪我食早餐   我話唔駛啦   唔駛特登陪我    佢話 7 點已經醒咗   咁好啦   提起精神一齊食早餐啦 ~

番到菇場未停過手   忙到 12 點幾呀 ~

家姐打黎話想一齊行街買衫   但我要同里奧大人一齊去旅行社 book 位   所以要食埋 lunch 先 join 佢地呢 ~


家姐同媽咪去咗東港城畔溪飲下午茶   不過我超飽   唔食嘢喇   但家姐話見我鍾意食炸雲吞   所以叫碟一齊食喎   噢   咁有我心   唔食都唔得啦 ~
諗住只係陪家姐去 Dr. Kong 買鞋   忍唔住自己都買咗對   佢地個鞋墊真係好舒服   就算有吋半踭嘅鞋都着得好舒服   有驚喜呀 ~


買完鞋就陪埋家姐去買衫   不過呢間舖頭 d sales 真係好唔掂   我明明件衫已經爆哂   仲扣唔到拉鍊   但佢都話啱   仲叫我着薄衫   真係痴根   依家買梗係依家着架啦   咁凍叫我着薄衫   真係愛靚唔愛命咩   好在家姐都買咗幾件心頭好   唔係佢會覺得無收穫咁架   之後去埋家姐屋企拎喼   送埋媽咪就番屋企 lu ~


今晚同妯姑奶們食飯   book 咗稻香   但等半個鐘仲係等   痴線   都唔知要人 book 位黎做乜   其他客人都等到好火滾   所以我好憎接近大時大節嘅時候食中菜   實係超級無敵勁多人   簡直浪費時間呀 ~ 


咁等唔係辦法   所以里奧大人行去睇邊間食肆無咁多人   鴻星又係爆   好在上海婆婆有位   所以即轉場喇 ~


今日好多嘢都好突然呀   無啦啦里奧大人陪我食早餐   無啦啦晏晝陪家姐買衫   無啦啦又話同里奧大人屋企人做節   攰到我呢 ~

沒有留言:

發佈留言