2011年1月13日星期四

Cheese Pizza ( 外賣 ) @ 媽咪屋企 ( 13-jan-2011 )

海鮮闊條麵 - 都好多料   同埋都夠汁   唔會好乾   唔錯喎
環遊世界薄餅 (薄批) - 凍咗 d  唔係仲好食   薄批無咁飽   我鍾意食架  



炸雞 - 都幾 juicy 喎   不過 d 皮就無 KFC 咁多香料   如果唔係就更好食呢

蒜蓉包 - 無咩特別
呢排凍嘛   媽咪一開暖爐   寶寶就會坐喺媽咪隔離架   好得意呀   如果平時我地喺度   佢唔會咁大膽出黎架   唔通佢真係好怕凍 ?!   



( 13-jan-2011 thu )
好快又到星期四咁呀   咁就差唔多過咗半個月   d 時間真係過得好快好快呀 ~
今朝好似無咁凍   可能適應咗啦   我又早咗出門口   所以去搭地鐵   行多 d 好 d 嘅   天氣唔熱嘅話 ~
行到去餐廳都有 d 熱   但又好想食湯米粉喎   所以熱上加熱呀   oh no ~ 

菇場都一般忙   10 點幾就收到媽咪電話   話今日可以出院   但佢就想我放工接佢出院   咁當然無問題啦 ~


知道媽咪出院   心情即刻好番哂   因為次次媽咪入院   我覺得自己好似遊魂咁   無心機做嘢   同埋好多嘢都唔記得咁   淨係好擔心媽咪 ~


晏晝出去行一陣   之後再買 Big Mac 番菇場慢慢食   $20 好抵呀   因為超飽呀   唔知點解   我食嘢嘅時候唔多鍾意飲嘢   多數食完先飲幾啖嘢 ~


差唔多 3 點幾媽咪打黎話叫朋友陪佢出院   話難得好好太陽   想番屋企沖個涼喎   咁都好   我夜晚拎完中藥就可以直接番媽咪屋企   又唔知點解   次次一去到媽咪屋企就好鬼餓   我其實麻麻地 like 食曲奇   但去到媽咪屋企見到曲奇又好想食喎 ~  
今晚叫 Cheese Pizza 外賣   佢地又話要 40 分鐘先送到   點知 20 分鐘就已經送到黎   快唔係唔好   不過家姐未番嘛   如果 40 分鐘先送黎   家姐就啱啱番到屋企   咁就可以食新鮮熱辣嘅 pizza 嘛   好在家姐番到黎嘅時候   個 pizza 底仲脆咋    家姐拎咗糖水番黎   佢好鍾意乜都同我 share 一齊食架   同埋佢覺得特別好味嘅嘢   點都會留比我食   係都要我食到為止   我媽咪成日話佢痴線呢 ~


沒有留言:

發佈留言