2011年1月25日星期二

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 25-jan-2011 )

蝦碌
荷蘭豆炒雞什

炒菠菜

冬菇蠔豉燜豬手

家維雞

紅豆黑糯米糖水




( 25-jan-2011 tue )
呢朝去 KFC 食早餐   食完再行去搭地鐵  感覺上無咁肥咁呀 ~


我成日覺得搭地鐵好焗好迫同好 chok  但就可以掌握到時間囉   次次都見到好多人喺電話度睇嘢  一係就打機   其實我覺得好辛苦   因為我覺得好傷神囉 ~
今朝要同 partner 執嘢   佢呢   件衫一陣味咁架   之前 8 卦都咁講   話次次經過佢個位都一陣味咁   估唔到係真   點解可以咁架   我覺得男人都算   但女人點可以咁架  同埋我今朝同佢一齊搭 lift   見到佢件褸嘅衫袖口位   有好黃嘅漬呀   超級超級超級烏糟呀   真係好好奇佢老公係乜人   點接受到架   但 8 卦話佢老公可能仲烏糟過佢   oh no ~
尋晚樣樣食剩小小   所以我就帶 lunch box 啦   又唔浪費   又可以幫我慳番筆   加埋車厘茄就夠哂飽啦 ~

里奧大人上咗大陸   我又去媽咪屋企開餐喇   食完飯再去稻香拎糕 ~



番到屋企本來好想 hea 架   但又忍唔住熨機衫   覺得唔駛煮飯就做下家務啦   咁樣唔駛又一下子推哂一齊做   但又覺得難得唔駛煮飯咁嘆  不如比自己休息下唔做家務   真係好矛盾呢 ~

沒有留言:

發佈留言