2011年1月31日星期一

叉燒炒麵 + 尖椒皮蛋 + 蒜泥唐生菜 ( 31-jan-2011 )



( 31-jan-2011 mon )
星期一 lu   但諗到番多四日就放假   就真係番工都番得開心過人咁喇 ~
今朝唔係太餓   所以食腿蛋包   間唔中都幾想食呢 d 包   由細食到大嘛   兒時回憶呀 ~
今日見到太陽   仲以為會熱   所以無着外套就出去買嘢食   點知凍到震呀   走咗去食粥呀 ~

無驚無險又放工喇   今晚要煮喇   去到街市都有幾檔收爐   好在我想買嘢嘅檔口無收爐   如果唔係我唔煮架喇 ~

是日晚餐 - 叉燒炒麵 + 尖椒皮蛋 + 蒜泥唐生菜
叉燒炒麵 - 唔知整咩好嘛   所以又叉燒炒麵   里奧大人真係超級無敵勁鍾意食   因為我整咗一大盤   剩番一碗仔   我諗住自己夾硬食埋去   估唔到里奧大人會食埋   如果係菜呀   佢就會話每人食一條   每人半咁架   所以我次次都會發哂火話   叫你食菜好似叫你食屎咁   好煩呀 ~  

尖椒皮蛋
- 好想食   但無心機整   所以樣樣都求其切   切到大大粒   形狀又不一   真係唔似我風格呀 ~
蒜泥唐生菜 - 無心機呢   連蒜頭都切得大粒   最緊要快嘛 ~
嘩   我覺得煮完餐飯   再洗埋碗   個人好似散哂咁呀 ~

沒有留言:

發佈留言