2011年1月21日星期五

上海一品香 @ 官塘 ( 21-jan-2011 )

回鍋肉 - 都好濃味   我鍾意食濃味嘢呢
小籠包 - 如果多 d 肉汁更好啦   我會撈好多醋一齊食架  

上海粗炒 - 我其實真係食到厭   不過里奧大人鍾意食就無計啦



( 21-jan-2011 fri )
Happy friday 再加上聽日係每月一度嘅 off   心情勁好呀 ~ 
今朝食芝士腸 + 五香肉丁米粉   唔夠辣油呀   但又唔想自己加辣椒油喎   健康 d 嘛 ~
菇場氣氛一如以往咁靜英英   我講電話都要好細聲架   d 人成日話聽唔到   要我大聲 d   唉   妳估我唔想大聲咩   鬼鬼祟祟咁講電話   我都唔想呀 ~

晏晝出去買嘢食   見到有白汁吞拿魚意粉   突然好想食   所以買喇   估唔到仲送湯   不過係忌廉湯囉   嘩   白汁已經好漏   再加埋忌廉湯   我頂唔順囉   所以無飲呀 ~

無驚無險又放工喇   今晚去官塘廣場睇嘢   再同埋里奧大人去上海一品香食晚飯喇 ~

依排里奧大人好好喎   我想買乜就買乜   之前已經想買件夾棉褸   不過無時間   所以今次再去買番   之後再去淘大買袋   個 sales 話我同里奧大人有夫妻相   又話我靚   又得意   我好怕 d 人咁講嘢架   如果真係靚就話啫   同埋我會覺得幫襯妳買嘢   妳先會咁講囉   假到呢 ~
唔知點解呢晚個人好燥熱咁   所以去許留山食龜苓膏   但我又覺得好飽   只係想飲嘢   所以我飲火麻仁算喇   唔知依家係咪無哂熱嘅涼茶   定係得呢間無呢   我想飲熱嘅涼茶多 d   我覺得凍嘅好似無乜效咁   係咪呢 ~

沒有留言:

發佈留言