2011年1月20日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 20-jan-2011 )

蒜蓉蒸鮑魚仔

蒸斑仔
炒菠菜

鵝翼 + 豬頭肉 ( 外賣 )

合掌瓜圓肉杞子豬骨湯













( 20-jan-2011 thu )
尋晚差唔差唔多 12 點先瞓   里奧大人又早起身上大陸   我都係瞓下醒下咁   好攰呀 ~

今朝勁想食炒米粉呀   不過超唔好味   應該係無味   下次唔會再去食架喇 ~

菇場忙咗陣   hea 多陣又到 lunch   唔想落街呀   食杯麵   真方便   好壓韻呀   嘩哈哈哈 ~
差唔多放工先黎多嘢做   所以要快手快腳做完   因為想快 d 去媽咪屋企呀 ~ 
家姐買咗 d 杏仁片比媽咪食   叫我又食   不過我食咗小小咋   因為我麻麻地鍾意食呢 d 杏仁餅   但杏仁糖我又鍾意食架喎 ~

家姐公司間唔中會訂日本嘢   上次叫佢幫我訂包 1 kg 嘅麵包糠終於到手   我估唔到咁大包囉   我遠睇以為佢買包日本米比媽咪食添呀 ~

沒有留言:

發佈留言