2011年1月17日星期一

敍苑粉麵茶餐廳 @ 九龍灣 ( 17-jan-2011 )

鳳爪排骨煲仔飯
臘腸滑蛋牛肉煲仔飯

蠔油菜心

養和堂買嘅竹蔗茅根水
( 17-jan-2011 mon )
今朝 off   所以瞓到 8 點 45 分就起身食早餐喇   去麥記食煙肉蛋漢堡   熱辣辣好好味呀 ~

食完番屋企梳洗就出發去 body check 喇   10 點半到咗   等呀等   等到 11 點先到我   其實都算快架喇 check 完就同里奧大人喺佢公司附近食 lunch   好開心呀 ~

生炒糯米飯回鍋肉飯
番到菇場都一般忙啦   做下 m 下好快就放工 lu ~

今晚去咗價真棧買咗兩罐大罐裝樂家杏仁糖   真係好抵喎   $88/992 g   一罐比媽咪   一罐同家姐 share   咁就唔駛一次過食咁多   好肥架 ~

本來想煎雞翼   已經朝早解凍架喇   但都仲係冰咁嘅   所以唔煮喇   反正里奧大人成日叫我休息一個星期   等隻手好番哂先煮   我依家手指公同手指尾嘅接位成日爆烈架   d 手指唔可以彎曲   因為一彎就爆   好鬼痛囉 ~  
里奧大人話食煲仔飯   無問題啦   天氣咁凍   我今次都食煲仔飯   飯嘅份量等如我三餐晚飯嘅飯呀   所以超級飽   好在我決定今晚做運動咋   就算喺屋企都要迫自己做半個鐘頭運動呀   希望身體好 d 呢 ~

食飽行陣商場   原本諗住買好多嘢食架   但實在太飽   見到 d 嘢食有 d 驚   不過都買咗 d 糖   過年應節嘛 ~


沒有留言:

發佈留言