2011年1月2日星期日

黑椒雞柳炒扁意粉 + 蒜泥油麥菜 ( 2-jan-2011 )




( 2-jan-2011 sun )


今朝同里奧大人瞓到 10 點 15 分就要起身食早餐喇   因為要番教會呀 ~


崇拜完畢就番屋企坐陣   點知家姐打黎話一齊食下午茶   再去萬寧買嘢   因為今次萬寧嘅價錢仲抵過藥房   同埋用匯豐卡有唔知幾多嘅積分   所以家姐就叫埋我一齊買嘢喇   又順便幫埋媽咪買   依家有 so 就多數買三份   我買零食又同佢地 share   真係唔知係慳咗錢定洗多咗錢呢 ~



送埋家姐去停車場   我就去超市買菜   再番屋企努力執屋   執完屋再努力煮飯   難得有 mood 呀 ~

是日晚餐 - 黑椒雞柳炒扁意粉 + 蒜泥油麥菜
黑椒雞柳炒扁意粉 - 諗住整意粉架   點知拆開咗先知原來係扁意粉   不過唔理咁多喇   加 d 生抽老抽係咁炒呀炒   又幾好味噃   我覺得係新菜式呀 ~

蒜泥油麥菜
- 好想食蒜泥   但又搵唔到小青瓜   所以整油麥菜喇   一樣咁 good 呀 ~ 



本來想出去做運動架   但里奧大人好攰咁   咁我都唔去做喇   因為我都幾攰   屋企又有 9 萬幾樣嘢未做喎   咁我清埋哂屋企嘢先   之後就可以安安樂樂   無後顧之憂咁去做運動啦 ~

沒有留言:

發佈留言