2011年1月28日星期五

雲貴軒風味過橋米線 @ 荃灣 ( 28-jan-2011 )



( 28-jan-2011 fri )
Happy friday 喇   今朝去 KFC 食早餐   因為 $14 可以食到好飽   好開心呀 ~



菇場靜到呢   我打乞痴   8 啩話嚇佢一跳喎 ~

今日同 8 卦出去食麥記   我好小喺其他人面前食 Big Mac   因為要張開好大個口先食到   但我今次好想食囉   唔理咁多   我用個紙盒遮住   咁佢就睇唔到我個口幾大喇 ~



菇場有人唔做喇   所以有 tea 食   我都食咗奶油多 + 熱檸蜜   我覺得今日個口無停咁食呀   仲係樣樣都好飽肚下   不過呢個 tea 成 5 點先黎到   咁都好嘅   一陣電髮唔會餓囉 ~
今晚放工同家姐一齊搭地鐵去表妹度剪髮   咁啱攝影表弟又黎埋   真係好開心呀 ~

由於太多人關係   我地要坐喺出門等   一路傾一路食燒賣魚蛋一路等   差唔多 8 點先開始   10 點 半先搞掂   之後阿姨同姨丈又黎接表妹放工   所以就同我地一齊食嘢喇 ~


我地話想食米線   所以佢地帶我地去雲桂軒   其實我應該係想食雲桂米    但唔緊要啦   試下新嘢   不過我唔多鍾意麻辣   我已經小辣   但食咗幾啖已經 feel 到個肉咀有 d 麻   同埋唔鍾意 d 花椒味   唔知點咁 ~
差唔多 11 點 20 分走   去到亡命 van 站係 11 點 半    我陪埋家姐等巴士番屋企   我就 12 點番到屋企   亡命 van 真係好快呀 ~
里奧大人明明打黎話瞓覺先   點知佢開門比我   然後話都係心掛掛瞓唔着   等埋我喎   算佢對我都掛心啦 ~

沒有留言:

發佈留言