2011年1月23日星期日

鐵匠 @ 九龍灣 ( 23-jan-2011 )

天婦羅拉麵


三文魚手卷 / 黃金魷魚手卷 / 黃蘿蔔手卷
什錦魚生飯



( 23-jan-2011 sun )
噢   又到星期日 lu   教定鬧鐘起身   食完早餐就番教會 lu ~



住得近   反而仲會遲到   以前成日都聽人咁講架喇   不過就唔信囉   估唔到係真嘅 ~
崇拜完畢就去睇年貨   度度都咁多人   真係好鬼驚 ~
里奧大人依家拚老命做埋份功課   希望今個月搞掂   咁我就可以去街有望喇 ~
今日去海皇食 tea   間唔中都會想食粥   不過海皇 d 粥真係越黎越唔好味   特別係 d 油炸鬼 ~同炸兩   唔熱又唔脆   咬到口都軟呀   但我又唔鍾意浸落粥度一齊食喎 ~




食完我自己去買年貨   男人唔會細心咁計數架   仲會催催共添   所以我自己一個人慢慢行   再叫家姐幫我計下數   咁仲好過叫里奧大人陪我買呀 ~


今晚要比嘢家姐同媽咪   而媽咪今日又煲咗湯   所以家姐車我去拎湯   之後就同家姐 里奧大人去鐵匠開餐 lu ~


食飽喇   再飲埋碗湯   係時候郁下喇   熨咗兩機衫   雖然超過攰   但就當做運動囉   咁樣諗會開心 d 呀 ~

沒有留言:

發佈留言