2011年1月26日星期三

Canteen @ 伯特利神學院 ( 26-jan-2011 )



( 26-jan-2011 wed )

星期三 lu   時間真係過得好快   眨下眼已經星期中   眨多兩眨就過新曆年  好開心呀 ~

早餐食沙爹牛肉 + 榨菜肉絲米粉   加咗胡椒粉又幾好味噃   依家好想唔食咁多辣嘢呀   不過都應該幾難   因為我真係好鍾意食辣嘢囉 ~ 


菇場好靜呀   人地唔知真係以為我地係啞架 ~

尋晚去媽咪屋企食飯   所以我都唔客氣要帶埋 lunch box 喇   今日食都覺得好好味   但唔知點解   食自己整嘅 lunch box 又會覺得悶喎 ~

唉   之前 "唱" 咗 d 新銀紙   admin 話會今日派   等到 5 點 45 分先有   所以 6 點先走得   撞正今晚要番學   我又訂咗飯   食飯時間係 6:00 - 6:45 pm   好趕呀 ~

的士又塞車   個司機又去錯地方   已經無乜時間架啦  我當時好火架   好想開口鬧佢唔識路出聲嘛   不過見佢係應該 6x 嘅伯   我忍唔住 " jep " 咗一聲就算   但其實我都仲係好激氣囉 ~

去到 6 點 25 分喇   個個人都食完   大食表妹又食完   得我一個食飯咋   好彩牧師都未食   咁多一個人食   我無咁尷尬嘛 ~

9 點 35 分放學   有 d 餓呀   真係勁想去 m 記買朱古力新地   不過又唔係咁想食凍嘢   咁啱見到有炒栗子   所以買 $10   買番屋企慢慢嘆 ~

沒有留言:

發佈留言