2011年1月3日星期一

大家樂 @ 九龍灣 + 紫蕃薯糖水 ( 3-jan-2011 )








 ( 3-jan-2011 mon )
新嘅一年   第一日番工   好攰呀 ~   
第一日番工   比自己早餐食飽 d   豐足嘅開始 ~

番到菇場好忙呀   好在精力充沛   又夠專心   好快就搞掂哂呢 ~  
晏晝有 lunch box 呀   尋晚特登唔食咁多   咁今日食就好似食新嘢咁呢   good ~

呢排個人好攰咁   同埋我唔夠瞓   皮膚好易敏感   d 手指位成日爆   我又成日忍唔住 r   所以次次都會損哂   洗菜煮飯真係好辛苦架 ~
依家我次次都會同里奧大人講話隻手損哂   煮飯一濕水就痛到叫救命   所以佢依家應該已經入哂腦   我一話隻手敏感   佢就會好自然話唔好煮   出街食架喇 ~

晚我都諗好煮 d 簡單嘢   點知里奧大人話出去食   唔好煮   咁我依家都會應承架   唔想咁快做黃面婆呀 ~  
之前收到奧比斯嘅大家樂 $5 coupon   食滿 $25 就可以用一張   我咪話去大家樂囉   點知原來係 1 月 12 日先開始   oh   不過唔緊要   因為我都好想打邊爐呀 ~

沒有留言:

發佈留言