2011年1月11日星期二

煎釀三寶 + 車仔麵 ( 文記 ) @ 屋企 ( 11-jan-2011 )

魚蛋 / 尖椒 / 豆腐 / 茄子
豬腸 / 蘿蔔 / 螺肉 / 米粉 ( 兩大匙辣汁 )
豬紅 / 水魷魚 / 豬腸 ( 兩大匙辣汁 )
咖哩魚蛋 / 水餃 / 螺肉 / 粗麵 / 幼麵 ( 小辣汁 ) 
生菜
( 11-jan-2011 tue )
呢朝里奧大人要上大陸   所以要 7 點起身   佢啱啱去沖涼嘅時候   屋企電話響   我諗唔方好嘢   但又希望係里奧大人 d 同事打黎話唔駛上大陸   不過   一睇電話號碼都知應該唔會係佢同事囉   原來係平安鐘打電話黎通知話媽咪啱啱因為氣促   所以按平安鐘   10-15 分鐘救護車就會到屋企 ~
噢   我爭扎去唔去媽咪屋企   不過最後都係決定去喇   咁近   唔去好衰囉   同埋有屋企人陪住實會安心 d 呢 ~
拿拿聲刷牙洗臉就出門口喇   去到媽咪屋企樓下已經見到救護車   所以我就喺大堂等媽咪   我叫咗一聲媽咪   媽咪好驚訝   估唔到我會咁快上到黎呢 ~

上到車就 check 哂所有嘢   再等媽咪舒服 d   無咁氣促就開車喇   救護車人員好細心呀   感恩 ~
去到就即入 A & E   媽咪聞咗 "貓鬚" 就舒服好多   我都安心 d   媽咪又未上得病房    加上佢好攰   喺度瞓覺   我就拿拿聲去 canteen 食早餐喇   咁食完又拿拿聲番 A & E   差唔多 9 點 15 分左右收到平安鐘電話   話媽咪嘅住院嘅樓層   嘩   我親身喺 A & E 都未知呀   平安鐘服務真係 very very 有效率呀   差唔多 9 點 45分就上得病房 lu ~

我喺 A & E 等嘅時候   見到好多老人家都係氣促入急症呀   總之入親黎都係亞公亞婆   真係睇見都陰公呀 ~
同埋媽咪上病房都差唔多 10 點喇   我又要拿拿聲番屋企沖涼換衫番工喇   超無敵勁攰囉 ~
差唔多 10 點 35 分番到菇場   做做做   好快到 lunch time   今次好在有 lunch box   因為我真係唔想落街買嘢食呀 ~
放工即走去牛頭角睇中醫   點知原來無得睇   要去旺角先有得睇呀   整鬼佢   我 book 嘅時候又無講   但佢又話有喎   唉   算啦  無心機講嘢呀   即刻坐車探媽咪算喇 ~
見到媽咪都係攰   但精神好過今朝囉   我又無啦啦喉嚨超痛喎   唔知係咪頭先食得太多花占餅呢 ~ 

家姐 7 點 10 分黎到喇   不過媽咪瞓覺   所以我地坐到 7 點 35 分就走 lu   本來家姐話唔同我地食架   但我話聽日探唔到媽咪   所以佢就同我食喇   搞笑 ~

里奧大人又差唔多番到香港   家姐又想食煎釀三寶同車仔麵   所以我地就買番屋企食喇    喺屋企食舒服好多呀   因為文記實在太迫喇 ~
其實我尋晚已經買埋今晚嘅餸架喇   不過估唔到媽咪入院   我已經頭痕 d 免治豬肉點好   講真   番到屋企咁攰我唔會煮   應該就係掉嘅多囉   但最感恩係咁啱姐夫要帶 lunch box   家姐佢又唔識教工人整餸   所以我就順理成章   整咗鹹蛋肉餅比姐夫喇   太好啦   我又唔駛浪費   姐夫又可以帶飯   感恩呀 ~
我送家姐去搭車   過馬路時有個賤人想博我懵呀   因為條路根本無人行   佢係咁撞埋黎   好在我當時 kiu 住手行咋   之後我大聲話賤格   佢望都無望呀   如果佢真係唔小心撞到我   佢應該會講唔好意思   咁即係證明佢係特登撞埋黎啦   死賤人 ~

番到屋企又唔係好攰喎   仲洗埋衫同熨衫   不過 me me 摩摩都原來已經 12 點   唔瞓唔得喇 ~
  

沒有留言:

發佈留言