2011年1月30日星期日

蒸大眼雞 + 自家蘿蔔糕 + 油麥菜 ( 30-jan-2011 )




( 30-jan-2011 sun )
今朝無番教會   我又唔想好趕咁出去食早餐   所以我就煮丁丁喇 ~ 
食完 hea 陣就出發去旺角數碼通喇   因為我部手機無哂電話簿號碼   唔整唔得囉   好在去到無人   等咗 3 分鐘就輪到我   感恩感恩 ~
之後我地去咗食傷心酸辣粉   我叫咗小辣   但比里奧大人試下先   佢話好辣   要 bb 辣就算   但係 bb 辣係一 d 都唔辣架   但口水雞就好麻辣   食緊嘅時候   覺得個頭好痺呀   同埋流鼻涕   不過我都係唔鍾意食四川麻辣呢 d 酸辣囉 ~ 


食完就去花墟   幫襯里奧大人朋友買嘢呀   旺角真係超多人   又焗   行完有 d 頭痛   同埋焗到個人好眼瞓呀 ~    

又坐亡命 van 番屋企   諗起同以前住大埔   下下坐車都要最小 40 分鐘先番到屋企就慘   依家唔駛 10 分鐘就番到屋企   超爽呀 ~
無啦啦超想飲珍珠奶茶呀   買番屋企慢慢嘆 ~



6 點幾家姐話黎我屋企   拎糖順便過數比我   話唔好 "擇" 過年喎   順便同佢 share 樂家杏仁糖   雖然見面時間係半個鐘左右   但都好開心呀 ~
今晚唔出去食 lu   我發覺真係好似好耐好耐無煮飯咁呀   真係唔煮唔得咯 ~ 

是日懶餐 -蒸大眼雞 + 自家蘿蔔糕 + 油麥菜
蒸大眼雞 - 媽咪買比我架   超大條   個鑊都冚唔到呀   今次拆肉  加豉油胡椒粉一齊撈埋   咁樣食好似方便 d ~
自家蘿蔔糕 - 里奧大人家姐整架   估唔到好好味呀   真材實料   正呀 ~

油麥菜 - 去到百佳   得番一 pack pack 嘅菜   咁就買油麥菜啦 ~

食完飯同里奧大人去德福廣場抽獎   係即抽折獎架   所以一定要去囉   呢排勁想食麥記朱古力新地   所以忍唔住買咗黎食呀   真係超級好味呢 ~

沒有留言:

發佈留言