2011年1月19日星期三

德昌魚蛋粉 @ 九龍城 ( 19-jan-2011 )




( 19-jan-2011 wed )
星星星   星期三喇   今朝食午餐肉 + 榨菜肉絲公仔麵   我始終都係覺得榨菜肉絲同米粉夾 d ~


菇場一般忙啦   d 嘢唔急   可以慢慢做 ~
晏晝有 lunch box   我真係幾鍾意食瑞士汁   甜甜地幾好味   所以今次覺得食 lunch box 好開心呀 ~ 


今晚開始番學喇   放工行去九龍城   約埋大食表妹一齊食嘢再番學   之後家姐打電話比我   話陪我食飯   里奧大人又話想接我放學   我覺得好搞笑囉   好似驚我好悶咁   我一個人都唔係問題啦   最唔想人地撲黎撲去   早 d 番屋企休息好過啦   係咪先 ~ 


上堂時間係 7:00 - 9:30   我到 8 點半開始有 d 眼瞓   不過好在 break 一 break 就精神 d   好快就到 9:30   家姐又打黎   話佢咁啱喺九龍城食嘢   想陪我搭車   但果時我仲未放學   同埋家姐又唔識黎   我喺喺學校隔離條街又有巴士番到屋企   所以叫家姐唔好等我喇   天氣凍   早 d 番屋企沖涼瞓覺好過啦 ~
番到屋企問里奧大人晚餐食乜   佢居然自己煮辛辣麵   再加外賣煎釀三寶   平時叫佢開爐滾番 d 湯就話唔識唔曉咁   但自己想食就點攰都煮喎   真係衰呢 ~

沒有留言:

發佈留言