2011年1月24日星期一

團年飯 @ Ruby Tuesday ( 九龍灣 ) ( 24-jan-2011 )

Salad
Triple Play

Clam Linguini

Seafood Lasagna



Mini Cheddar Fries
Smoothie / Ruby T

Cream Blast / Hawaiian Sunrise

( 24-jan-2011 mon )
星期一喇   又無想像中咁眼瞓噃   感恩感恩 ~ 
今朝里奧大人感冒   所以唔番工   搞到我都想唔番工呢   不過我又唔會嘅   又唔係真病   咁樣打電話番公司請假好驚架   同埋我阿 head 實叫我休息   我覺得好內疚咁囉   人地咁好   我就呃佢   個心好唔舒服架 ~
勁想食芝士呀   所以去麥記食芝士火腿扒包   以前我超唔鍾意食架   依家又覺得幾好味喎   可能新鮮整呀 ~


菇場呀   hea 到 lunch time 時間就即開餐喇   好鬼餓呀   食咗出前一丁杯麵   仲要加多個太陽餅先夠飽呀   勁有食力   勁呀 ~
放工番屋企先   同埋里奧大人去 Ruby Tuesday   今晚同埋媽咪 家姐 工人一齊預早食團年飯   好開心呀 ~
里奧大人送媽咪坐車   我就陪家姐買褲   陪埋佢地等車   我差唔多 10 點先番到屋企   好攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言