2013年9月10日星期二

脆意雞 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 10-SEP-2013 )


( 10-SEP-2013  TUE )

今日狀態回勇呀   實在太開心喇 ~

早餐食芝腿治烘底   飽到呢 ~


菇場唔忙   所有大粒又唔喺度   真係 free 到爆 ~

Lunch 未餓   咁就周圍行下啦   行到 1 點先去食牛腩米   之後慢慢行番菇場   都有 d 熱呀 ~


臨放工先忙   不過唔理喇   放工即走 ~

今晚勁想食 Pizza   所以唔煮飯喇   比自己抖多一日 ~      

番到屋企就開機洗衫   再抹書房同柜   之後就搬 Blog   差唔多 8 點里奧大人話放工   咁我即叫外賣   之後就沖涼   難得唔駛洗碗   所以好鍾意沖完涼先食嘢呢 ~

里奧大人 9 點先番到屋企   無耐 Pizza 都到喇   咁我叫佢拿拿聲沖涼先   咁樣舒服好多架 ~    

好小喺屋企咁夜先食晚餐   所以都食剩 3 塊 Pizza 同 1 件雞   肉醬意粉就留番聽日做 lunch box ~

之後我又繼續搬 Blog   里奧大人就做公司嘢   差唔多 11 點半先瞓 ~          

3 則留言:

  1. 五笠..笠唔笠!! happy friday good morning啦
    依晚真係好夜食喎~見到pizza好想食~好似好耐無食咁
    唉! 臭yblog備份左都無用既..文章同相分開左
    匯入唔到去blogspot~同埋..之前blog咪轉過一次既
    部份好舊既相原來都被破壞左~得一半..一半灰色!
    依家轉返人手搬~未必全部搬啦! 搬d最值得既算lu

    回覆刪除
  2. Hi~Babymama~我係"花"呀~係我第一次來你的新Blog 呀~個blog好好呀~唯一美中不足係background令到d字有d難睇咯~
    依個pizza餐好正~我都鍾意食~但二個人食又真係多左d 呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀花 ~~ 真係妳唔講 blog 名都唔知係妳呀 又同妳重聚喇 ^^
      我仲未得閒整個 blog 呀 妳忍耐下先啦 哈 ~
      因為我依家手手搬舊 blog 等我搬好哂就認真研究點用呀 ~
      呢個 2 人餐其實真係 4 個人先食得哂囉 ~

      刪除