2013年9月21日星期六

海港酒家 @ 將軍澳中心 ( 21-SEP-2013 )

上湯焗波士頓龍蝦烏冬底  x 2

別不同果醋骨煲
 x 2

魚香茄子海鮮煲 x 2

深海龍躉炒球 x 2

清蒸龍躉頭腩 x 2

海港醬燒雞 ( 半隻 ) x 2

新鮮自制狀元豆腐 x 2

濃湯銀杏鮮竹浸菜苗 x 2

楊洲炒飯 x 2

西瓜汁 x 2

芒果糯米糍 x 2

甜橙  x 2

( 21-SEP-2013  SAT )

今朝里奧大人真搞笑   佢 7 點半醒咗去廁所   之後問我點解唔起身   我話想瞓晏 d   所以 8 點先起身   我點會唔記得番工喎   呵呵 ~

個人仲係飽飽滯滯咁   早餐食奶油多算喇 ~


番到菇場   無人開 server   所以入唔到 system   但就可以上網   不過我無理由唔入 system 家嘛   之後又要熄機再開   run 順之後都差唔多 10 點   部腦快到呢 ~

今日無嘢做   實在太好喇   可以搬 blog 同上網   之後好快又放工 lu ~

等咗 15 分鐘巴士   星期六 d 車真係疏好多咁 ~

喺屋企 hea 到差唔多 2 點先食嘢   唔想食太飽   所以食車仔麵   依家細碗咗好多呀   唔怪得無咩人食啦 ~


食完又番屋企 hea   之後坐的士去大姑奶屋企   要執下 d 相簿同西裝   搞到 5 點幾   又坐的士去將中   因為約咗 6 點喺海港食飯做節呀 ~

食到差唔多 8 點   之後影下相又傾下計   差唔多 9 點先走呢 ~ 

搭地鐵番屋企   其實車程真係唔耐   不過我鐘意行上行落囉 ~

番到屋企就即煲中藥   之後沖涼   里奧大人就睇錄咗嘅電影   我就打機睇雜誌   又係 12 點先瞓呀 ~                

沒有留言:

發佈留言