2013年9月15日星期日

臘腸蒸雞翼 + 西蘭花 ( 15-SEP-2013 )



( 15-SEP-2013  SUN )

今朝 9 點半起身   梳洗之後就去食早餐喇 ~


抖陣就番教會喇   崇拜完畢之後就拎衫去舖頭洗   途經德福   里奧大人去睇電話   我就去 Benefit 買唇膏同遮瑕膏   再去馬莎買餅同醬料就 join 埋一齊走喇 ~    


去到舖頭拎番 d 衫   之後同埋姑奶 2 公婆一齊去飲茶呢 ~

原隻鮮蝦腸

大蝦腐皮卷

沙律蝦燈盞

紅油抄手 x 2

生煎蓮藕餅 x 2

四寶滑雞扎

雪山叉燒包

鳳凰千層糕

蜜汁叉燒包

飄香榴槤酥

楊枝金露糕 x 2

飲到差唔多 4 點就走喇   佢地坐的士   所以兜埋我地番屋企喇 ~  

我去惠康買菜   不過真係買唔落手   雖然 $15/2 pack   但每包都得 7 條   太小喇   好貴囉   所以買西蘭花   因為 $7.5/2 個呀 ~

番到屋企浸菜同解凍雞翼   其實今晚應該食唔落飯架喇   不過我想聽日有 lunch box   所以先煮囉 ~

真係又好感恩   之前勁想食月餅   不過我一定唔會買   其一貴   其二食唔哂   咁家姐話比我架   但我唔要啦   佢要招呼朋友嘛   咁上次去媽咪屋企食飯   家姐朋友焗咗月餅比佢   佢又比盒我喇   大姑奶咁啱又自己焗咗   又比 2 個我   所以真係有排食啦   實在太感恩喇 ~


6 點飲湯   抖陣就預備晚餐喇 ~  

是日懶餐  - 臘腸蒸雞翼 + 西蘭花 

臘腸蒸雞翼 - 就咁蒸雞翼太單調喇    同埋我就咁用蒜鹽醃   驚無咩味   所以加條臘腸呢 ~  

西蘭花 - 都懶得用 XO 醬炒呀   就咁淥熟就算喇   咩都無落   夠哂懶 ~

里奧大人知我想買背囊同埋去 Uniqlo 買外套   所以食完飯就陪我去睇睇喇 ~

見到有個牛皮背囊   不過折咗都 $1800   又好似唔太值   都係唔好咁心急買住 ~

咁去到 Uniqlo 就真係要買外套喇   買番去菇場着嘛   唔係成日洗咗就無得着   依家可以替換下   里奧大人就買咗條皮帶   唔搵又有   邪呀 ~

買完走喇   番到屋企已經 9 點半   沖埋涼再食哈蜜瓜清清熱氣呀   今日食咗好多熱氣嘢   牙肉腫呀   慘 ~


聽日要番工   11 點瞓喇   好在瞓到   哈 ~      

2 則留言:

  1. 中秋節快樂呀四之~ 今晚駛唔駛做節呀 同老奧去邊樹曬月光呀 哈~ 我覺得而家中秋都冇乜氣氛咁既..今年見過兩個小朋友玩燈籠咋 同埋而家啲燈籠唔似燈籠咁
    我都想買背囊呀 但咩牌子要$1800個咁貴呀 我諗買幾百蚊個嗰啲去旅行or行山時可以用咋 你有冇見到咩牌子靚呀?
    我嗰日都喺Uniqlo買佐嘢呀 小俊,我,佢爸媽都有收獲 haha 一袋二袋uniqlo
    蒸雞翼幾正咁喎 我都未試過蒸雞翼添..
    今日有冇得放早呀 再祝你人月兩團圓呀 hehe byebye

    回覆刪除