2013年9月29日星期日

薑蔥生蠔 + 麻油雞 + 腐乳唐生菜 ( 29-SEP-2013 )


29-SEP-2013  SUN )

今朝 9 點半醒咗喇   里奧大人入房拎嘢   佢以為我未起身   所以細細力開門   咁我叫聲佢啦   問佢幾點   佢幾衰呀   話 11 點幾呀   之後我話呃人   我起身已經睇咗幾點啦   無聊 ~


原來今朝里奧人 8 點幾已經醒咗   不過佢肚痛   可以尋晚太辣   又飲埋啤酒   好易搞肚架 ~  

難得咁早   所以去 Delifrance 食早餐   不過佢地搬咗之後   我覺得份量小咗   同埋無咁好食   之前 d 早餐係熱辣辣架   今次都唔熱嘅   同埋杯咖啡真係好唔掂   德福果間 d 咖啡又係唔掂   所以應該唔會再黎食早餐 lu ~



食完就番屋企抖下   沖埋涼就番教會喇 ~


崇拜完就去馬莎睇西褲   之後喺 Boss 買套 Suit   又唔比人配多條西褲   所以依家再搵下有無一條係差唔多色   可惜無啦 ~


之後去牛頭角街市改褲   順便買埋菜就番屋企 lu ~


抖到 2 點半就去金姆指食 tea   之後我去拎番條褲   里奧大人就瞓晏覺 ~



我番到黎   執下嘢   佢就醒咗   又開始做公司嘢 lu ~


咁我又繼續執執執抹抹抹   5 點幾飲埋碗湯   6 點半預備煮飯喇 ~    


是日晚餐 - 薑蔥生蠔 + 麻油雞 + 腐乳唐生菜 

薑蔥生蠔 - 第 1 次整架   味道唔錯呀   不過 d 蠔就縮哂水   今次買咗 $5 蔥   因為第 1 檔買咗 $3   d 蔥都唔靚嘅   咁再買多 $2 靚 d 嘅蔥   不過其實 $5 都幾多   所以留咗 d 黎做薑蓉 ~       


麻油雞 - 一碟蠔唔夠餸嘛   所以整多隻雞肶   加 d 麻油加 d 薑蔥   方便又好味 ~  


腐乳唐生菜 - 懶呀   所以買唐生菜囉 ~


搞掂哂   沖埋涼就食生果   媽咪買咗個巨蕃鬼荔枝比我   食完真係夠哂飽 ~


蕃鬼荔枝同沙田柚差唔多 size


其實個蘋果都係好巨

2 則留言:

  1. 薑葱二之~ 我嚟喇 回復正常番少少午安呀 你今日有冇lunch box呀? 我帶佐雞翼同金菇煮啲米粉就食得喇..而家佢地都好少落街買 求其都要搵啲嘢番嚟食喇
    又sunday shopping咁開心呀 買褲嗰到冇得改埋咁衰架
    $5葱真係幾多喎 嗰次我唔知買佐$7韭菜..多到呢 薑葱生蠔正喎 勁呀你~ 你用筒蠔嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 生蠔木 妳好呀 超級勁耐無見妳喇 之前係咪去咗旅行呀 ?! 定公司超忙呀 @.@
      今日無 lunch box 呀 拎埋妳個 lunch box 一齊食啦 雞翼 + 金菇 + 米粉 正呀 ~
      我有時都係喺菇場叮貴刁食咋 唔想落街 懶呀 哈 ~
      條褲買咗好耐呀 因為唔啱 所以去放褲頭呢 ~
      $5 蔥係超多 買 $3 已經好足夠 我上次都好似買咗 $7 韭菜黎包雲吞 不過太多韭菜原來會出水 所以情願小好過多呀 ~
      我用急凍廣島蠔架 一大包果 d 呢 ~

      刪除