2013年9月27日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 27-SEP-2013 )


花雕焗蝦 

燜鴨舌

蒸泥猛魚

炒菜心苗

皮蛋酸薑

蓮子百合當參山斑魚湯

( 27-SEP-2013  FRI )

嘩   尋晚又係 12 點先瞓   今朝對眼好澀呀 ~


早餐食碎蛋吞拿魚治   今次半份夠喇   食完都幾飽下 ~   



呢個咁嘅極品 8 卦   我一開 skype 就問我覺唔覺得佢係貪錢怪   為咗丁屎 300 蚊而問我攞番人情   用丁屎黎形容   肯定係佢老婆教   因為佢之前同我講話細過收到 $1 利是   即場講話咁小   佢自己都覺得好衰咁   所以佢今次咁講   一定係佢老婆教佢   之後我問佢會計同事無去飲同做人情   咁點解唔問人"攞番"  而一定要問我攞番   佢話佢預咗人地唔去   咁我覺得佢仲賤   明知人唔會去你都派帖   即係妳預咗齋收人情啦   不過我都唔串佢喇   只係問佢咩心態囉   呢 d 人終於令我肯定一樣嘢   就係依家開始同佢只講公事   唔傾私事   永遠只會係同事階段   唔會係朋友呢 ~


之後差唔多 10 點就開始忙喇   個渠王同事又係超衰格   d 嘢永遠唔清唔楚   問佢咩都話有   其實係無   咁樣好嘥人時間家嘛   咁大個人仲咁樣做嘢   真係好不知所謂 ~


忙到 lunch time 仲未做完架   好在有 lunch box   因為今日無咩點上網呀   哈 ~


忙呀忙   忙到差唔多 5 點幾呀   好在搞掂哂咋   可以準時放了工 ~


里奧大人上大陸   咁我又番媽咪屋企食飯喇 ~

今次醒喇   同媽咪講話唔食飯   因為 lunch box 好多飯嘛   咁媽咪又要叫我食小小   真係有 d 火   都話唔食就唔食   我食得落就唔會咁講啦 ~


食完飯抖下   家姐又話食生果同薯片   因為我買咗包粟米味薯片嘛 ~


 
差唔多 8 點 45 分就走喇   本來諗住熨衫   但真係好鬼攰   所以沖完涼就打機睇下雜誌算喇 ~

里奧大人 10 點幾番到黎   佢沖完涼就睇番錄咗嘅劇集   其實依家無咩電視劇好睇   所以我 8 點半之後就燜熄電視架喇   有時番到屋企直頭無開電視添呀 ~


今晚 12 點先瞓   好在聽日番半日   同埋我教 8 點先起身   咁瞓 8 個鐘都 ok 架   哈 ~            

沒有留言:

發佈留言