2013年9月5日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 5-SEP-2013 )


( 5-SEP-2013  THU )

尋晚半夜里奧大人話我做咩周身郁   當時我無答佢呀   因為知道自己發夢   咁今朝再同佢講   尋晚發惡夢呀   入咗另一間教會   但全部都係鬼咁架   有個男人搽咗好紅嘅唇膏   之後又見到里奧大人同另一隻鬼比人綁住捉咗入籠   但佢前面隻鬼一鬆哂 d 繩就會傷害到里奧大人   所以我係咁唔比隻鬼鬆 d 繩呀   幾咁緊張呀   呢個夢到我醒咗都仲記得   幾咁恐怖呀   搞到我好似無瞓過咁   哈 ~

早餐食奄列餐   將半份奄列放落 lunch box 度   咁就有多樣餸喇 ~


番到菇場唔好忙呀   又要搬 Blog   屋企好難搬到嘛   唔想阻住里奧大人用電腦呢 ~

今日有 lunch box 啦   不過出面都有雨   又係長命雨   所以唔落去行 lu ~

里奧大人今日唔駛上大陸   不過我都會去媽咪屋企食飯嘅呢 ~

家姐又早咗小小番到黎   又早咗小小食飯啦   今餐都係飽到上喉嚨   因為飲咗碗巨湯   好在家姐包底   其實家姐都好飽   但佢就唔嘥嘢囉   所以點飽都會食哂   呵呵 ~

同家姐 8 點半走喇   里奧大人差唔多 9 點打黎話喺唐記買咗好多點心   同我 share 食喎   所以我番到屋企即刻沖涼先   咁我可以陪佢食嘛   原來佢只係買咗煎蛋牛肉飯同雞扎   仲以為有幾多添   佢依家次次食唔哂 d 嘢就問我食唔食   衰到呢   佢又係食唔哂 d 牛肉飯呀   咁我帶埋做 lunch box 囉   慘 ~



好攰呀   10 點 45 分就瞓覺喇 ~      

2 則留言:

  1. 早笠三..又見到你啦! 哈
    煩呀! blog既backup攪掂
    點知..第10zip files開始死link
    你係咪有好多files? 我有32個呀
    希望快d攪掂~一次send返晒去blogspot啦
    你個夢勁恐怖~feel到當刻好緊要..由其身邊人同一夢境內

    回覆刪除
  2. 惡夢三之~ 午安喇..今日仍然好好天 而家朝早同夜晚都涼涼地..應該開始秋天喇
    我仲未攪搬blog呀..你係咪喺yahoo整呀? 攪掂未呀? 見有啲人又喺第二到做backup喎..
    發惡夢真係幾驚架..你嚇醒佐呀? 上次我發佐個超真實既夢..到下晝都仲記得個夢做乜呀 我唔like咁..發完就算架喇 係咪先~
    老奧係咪知你為食所以預埋你嗰份呀 哈~ 但佢都幾細食架喎..一個飯+點心都食唔晒

    回覆刪除